jenskristian Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Jeg trenger noen hodetelefoner til bruk på PC og smarttelefon. Hadde satt stor pris på deres hjelp. Har foreløpig sett på Sennheiser da jeg med en gang likte utseende på deres hodetelefoner. Vurderer HD 448 da denne har 3,5mm plugg og er beregnet for bruk med Mp3-spiller. Likte også HD5-serien, men ser at disse dessverre har 6,3mm plugg og veldig lang kabel. Budsjett: 500 - 1500 kr. Helst ikke mer enn 1000 kr, men strekker meg hvis det er nødvendig. Størelse: Klokker som dekker hele øret Type: Denne er jeg litt i tvil på. Vil ikke skape for mye støy for de som sitter rundt meg, men vil heller ikke bli helt innelukket. Skal helst få med meg når noen prøver å få tak i meg. Bruksområde: Musikk Tillegsinfo: Da de skal brukes til PC og smarttelefon bør det være 3,5mm plugg, og helst ikke for lang kabel. Må være lette å ta av/på mange ganger i løpet av en dag. Hvilket lydbilde liker/ønsker du? Ingen spesielle preferanser. Helt "normal" lyd. Evt kilde: PC (Spotify), Mp3-spiller (Spotify og mp3 med middels bitrate) Hva har du ifra før, trives du med det? Koss Portapro. Ikke fornøyd da disse fjerner ingen lyd rundt meg, og ikke er veldig behagelige over lengre tid. Er riktignok OK hodetelefoner med tanke på prisen, men ønsker å kjøpe meg noe bedre. Endret 4. mai 2011 av Sveen Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Ser CDON har 20% avslag på alle Sennheiser produkter, så godt mulig jeg slår til på HD 448 til 599 kr. Noen som har noen synpunkter? Endret 4. mai 2011 av Sveen Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Gikk for Sennheiser HD 480. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå