konduktans Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det er egentlig ganske dårlig med oppdateringer i arbeidslogg-kategorien. Hvorfor er det sånn? Hva kan vi gjøre for å få flere gode arbeidsloggere? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ta ansvar og lag et prosjekt selv? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg har tre stykker oppe og går as we speak ;-) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Alle de gode datakategoriene har hatt frafall de siste årene. Det virker som om alle entusiastene har forlatt forumet eller mistet interessen, deretter harforumet vært dårlige til å tiltrekke eller skape nye. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Det tror jeg på. Har selv spurt om saker og ting jeg i etterkant ser på som nybegynnerspørsmål i entusiastkategoriene, og det er sjelden en får svar. Det er egentlig rart at det er så få som deltar i den kategorien. Å se andres kreativitet spire, og ha mulighet til å kommentere, og påvirke utviklingen er supert. Det å vise sine egne prosjekter er like bra. Kan ikke en eller annen som har tilknytning til HW-nettverket skape litt blest om arbeidsloggene? F.eks samle de beste i en artikkelserie, eller kanskje skape en konkurranse om beste casemod? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå