Gå til innhold

Humor eller hva?


Anbefalte innlegg

Pacman??? Det var da for pokker ikke Pacman du spurte om. :dontgetit:

 

Det var et eksempel da faen, kan ikke si at Counter Strike Source blir spilt lite når det ikke gjør!

 

Skjønner meg ikke helt på deg, han har da aldri sagt at CSS blir spilt lite, noe av det du sier henger jo ikke på greip med hva svaret/spørsmålet fra forrige innlegg var. :hmm:

 

Nei, han sa ikke det, men jeg brukte pac man som et eksempel fordi det blir spilt lite. Men han sa at det ikek var pac man jeg spurte om så han begynte å lure på om hvorfor jeg tar inn det, fordi det var et eksempel!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, han sa ikke det, men jeg brukte pac man som et eksempel fordi det blir spilt lite. Men han sa at det ikek var pac man jeg spurte om så han begynte å lure på om hvorfor jeg tar inn det, fordi det var et eksempel!!!!!!

 

Skjerp deg.

 

Grafikk har liten betydning i spill, det er gameplay som bestemmer om et spill er bra eller dårlig.

Lenke til kommentar

Nei, han sa ikke det, men jeg brukte pac man som et eksempel fordi det blir spilt lite. Men han sa at det ikek var pac man jeg spurte om så han begynte å lure på om hvorfor jeg tar inn det, fordi det var et eksempel!!!!!!

 

Skjerp deg.

 

Grafikk har liten betydning i spill, det er gameplay som bestemmer om et spill er bra eller dårlig.

 

Ja, kan vi ikke bare spille et spill med pac man grafikk? Hvordan skal jeg vite om grafikk har lite betydning i det spillet? Og uansett var det ikke det jeg sa! Les førstepost!

Lenke til kommentar

Les førstepost!

 

Jeg vet godt hva du sa. Du mener det er useriøst av Steam å skrive at grafikken i Counter-Strike: Source bruker nyeste teknologi osv.

 

Såvidt jeg vet finnes det ikke noen nyere versjon av Source-motoren enn den som Counter-Strike Source kjører på. Mulig den er oppgradert til bruk i Portal 2, men ellers er det nok samme motor.

 

Ja, kan vi ikke bare spille et spill med pac man grafikk?

 

Nå er du bare usaklig. Pacman er en legende.

 

Du får heller spille Call of Duty sammen med folk på din alder, så lar du grafikkdiskusjonen være i fred før du skjemmer deg mer ut.

Endret av Bjohansen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Nå er du bare usaklig. Pacman er en legende.

 

Du får heller spille Call of Duty sammen med folk på din alder, så lar du grafikkdiskusjonen være i fred før du skjemmer deg mer ut.

Hvem er du? Har ikke sagt noe om at pac man ikke er legende. Men at det ikke spilles like mye som før, men hva vet du? Du spiller det sikkert ennå. Og ja, jeg mener bare at CSS må jo være noe spesielt med siden det forsatt blir spilt så mye! Noe som cod og bf ikke har! Uten om grafikken såklart.

Lenke til kommentar

 

Nå er du bare usaklig. Pacman er en legende.

 

Du får heller spille Call of Duty sammen med folk på din alder, så lar du grafikkdiskusjonen være i fred før du skjemmer deg mer ut.

Hvem er du? Har ikke sagt noe om at pac man ikke er legende. Men at det ikke spilles like mye som før, men hva vet du? Du spiller det sikkert ennå. Og ja, jeg mener bare at CSS må jo være noe spesielt med siden det forsatt blir spilt så mye! Noe som cod og bf ikke har! Uten om grafikken såklart.

 

cs og css har enkelt gameplay, men veldig godt! ikke noe redbull inspirert tullball som du finner i cod. cod har tatt helt av hengslene spør du meg. cs og css har også veldig bra community, veldig mange folk som har spilt det opp igjennom årene og for mange var det der pc-spilling startet.

 

om du er 15 år i dag så er det kanskje ikke så forståelig, som da vokser opp i cod bølgen.

Lenke til kommentar

Altså, hva slags diskusjon er dette uansett? Jo, informasjonen som står på steam er utdatert, men så hva? Er jo flisespikkeri av verste sort dette her. Folk SER jo om grafikken er state of the art uansett, så er ikke som om de lurer folk med teksten. (kanskje bestefar da)

 

Og ja, CS er noe spesielt. Essensen har blitt overført til CSS, selvom hardcore CS1.6 folka enda spiller nettopp 1.6.

Lenke til kommentar

Også starter man likt. Jeg er spiller FPS-spill ca. 5 timer i mnd for tiden. Da er BF bajs, ettersom man må spille i timer for å få våpen som er i nærheten av hva motstanderen har.

 

Springe rundt med bazooka uten tracer når flyene er som mygg rundt deg finnes ikke artig.

 

På CS(CS:S) kan jeg velge lag og vips!; jeg har tilgang til alle våpen i spillet.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

har du ip til noen slike lette servere, eller ser jeg bare etter servere med "noob server" elns i navnet? prestasjonsbasert er det vel uansett, da du vinner om du er god og taper hvis du er dårlig, er teit å gi gode spillere enda mer boost. er jo liknende killstreaks i cod?

 

Du må gi et spill en sjans for og bli god da, herregud! kan ikke forvente at det skal være like lett for nybegynnere! Og det gis ikke noen boost til de beste, er du dårlig og taper penger er det bare og kjøre en runde med pistol... Spill skal være en konkurranse, ellers forsvinner all morroa! Forstå det, slutt og syt!

Lenke til kommentar

for å starte hele spillet på nytt er jo kjempemoro, wohoo!!! det har ikke med at spillet skal være lett å gjøre, men at det bør være balansert. hvorfor er ikke spillet en konkurranse hvis alle spillere får ha likt utstyr? >_> hvordan er ekstra liv, frag/flash granater og bedre våpen ikke et boost? (vet ikke våpen stats, men regner med at de som koster mer og brukes mer av gode spillere er noe bedre enn billigere våpen)

Lenke til kommentar

Har ikke sagt noe om at pac man ikke er legende. Men at det ikke spilles like mye som før, men hva vet du? Du spiller det sikkert ennå.

Hva skal det bety? Er det en skam å spille Pacman?

 

 

Og ja, jeg mener bare at CSS må jo være noe spesielt med siden det forsatt blir spilt så mye! Noe som cod og bf ikke har! Uten om grafikken såklart.

Enkelt og velkjent gameplay, det krever at du faktisk er god i spillet for å gjøre det bra. Godt community, god support fra lanparty verden over.

 

Den litt eldre generasjonen driter i grafikk, men kommende generasjoner vokser opp og tror "god grafikk = bra spill".

 

 

Jeg hadde gjerne spilt Super Mario World igjen, men jeg har desverre ikke SNES.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...