Gå til innhold

Humor eller hva?


Anbefalte innlegg

Drev å søkte litt rundt og så kom jeg til counter strike source på steam og på siden der står det:

DEN NESTE UTGAVEN AV VERDENS MEST POPULÆRE ONLINE-ACTIONSPILL Counter-Strike: Source blander Counter-Strikes prisvinnende lagspillingsaction med den avanserte teknologien til Source™. Counter-Strike: Source er noe alle actionspillere bare MÅ ha, med det nyeste innen grafikk, helt ny lyd og menneskelig fysikk.

Les siste linje. Det nyeste innen grafikk? Har ikke spillet selv, men på bildene så er det ikke akkurat det nyeste innen grafikk og det som står under. Utdatert eller ment som humor? wtf?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvorfor kjøper folk spillet idag? Foridu våpnene ikke er overpowered og sånt slik du finner i andre spill?

Hvorfor???? Jeg er villig til å vedde en årslønn på at de gjør det for å spille det.

Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan lure på hvorfor noen kjøper et spill, det er da ikke mange bruksområder for dem annet enn å spille de. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Men hvorfor kjøper folk spillet idag? Foridu våpnene ikke er overpowered og sånt slik du finner i andre spill?

Hvorfor???? Jeg er villig til å vedde en årslønn på at de gjør det for å spille det.

Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan lure på hvorfor noen kjøper et spill, det er da ikke mange bruksområder for dem annet enn å spille de. :dontgetit:

 

Hvorfor kjøper ingen pac man? fordi det er gratis. hvorfor så få som spiller det som et av sine beste spill? Fordi det er gammelt og ikke så kult lenger.

 

Det er faktisk mange som spiller CSS. Se på ranking på steam. Det finnes bedre og nyere spill skjønner du, så det hadde vært mer naturlig å kjøpe de hvis det ikke er en spesiell grunn.

Lenke til kommentar

Pacman??? Det var da for pokker ikke Pacman du spurte om. :dontgetit:

 

Det var et eksempel da faen, kan ikke si at Counter Strike Source blir spilt lite når det ikke gjør!

 

Skjønner meg ikke helt på deg, han har da aldri sagt at CSS blir spilt lite, noe av det du sier henger jo ikke på greip med hva svaret/spørsmålet fra forrige innlegg var. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...