Mr. President™ Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Drev å søkte litt rundt og så kom jeg til counter strike source på steam og på siden der står det: DEN NESTE UTGAVEN AV VERDENS MEST POPULÆRE ONLINE-ACTIONSPILL Counter-Strike: Source blander Counter-Strikes prisvinnende lagspillingsaction med den avanserte teknologien til Source™. Counter-Strike: Source er noe alle actionspillere bare MÅ ha, med det nyeste innen grafikk, helt ny lyd og menneskelig fysikk. Les siste linje. Det nyeste innen grafikk? Har ikke spillet selv, men på bildene så er det ikke akkurat det nyeste innen grafikk og det som står under. Utdatert eller ment som humor? wtf? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er det ikke litt vrient å bedømme grafikkvaliteten utifra et bilde? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Er det noe vits i å kjøpe spilelt for å se på grafikken? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Litt usikker på hva du mener men det er da nok av grafikkhorer rundt om som gladelig kjøper spill fordi de ser pene ut, men det var kanskje ikke det du siktet til? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Da spillet kom var det noe av det heftigste man kunne få av grafikk, de har vel bare ikke giddet å endre det tenker jeg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Da spillet kom ut var det heftig men det er ikke akkurat noen cod/bf grafikk lenger. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Da spillet kom ut var det heftig men det er ikke akkurat noen cod/bf grafikk lenger. nja..... 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Uh, Counterstrike Source kom ut i 2004, og hadde en utstående grafikk. Dagens standard er nok litt bedre, 7 år senere. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 jepp, måtte ha 6600GT for å pushe over 100fps Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Men hvorfor kjøper folk spillet idag? Foridu våpnene ikke er overpowered og sånt slik du finner i andre spill? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Men hvorfor kjøper folk spillet idag? Foridu våpnene ikke er overpowered og sånt slik du finner i andre spill? pga gameplayet. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Men hvorfor kjøper folk spillet idag? Foridu våpnene ikke er overpowered og sånt slik du finner i andre spill? Hvorfor???? Jeg er villig til å vedde en årslønn på at de gjør det for å spille det. Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan lure på hvorfor noen kjøper et spill, det er da ikke mange bruksområder for dem annet enn å spille de. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Men hvorfor kjøper folk spillet idag? Foridu våpnene ikke er overpowered og sånt slik du finner i andre spill? Counterstrike er en av de mest populære skytespillene du får tak i. Det har vært Counterstrike-turneringer i over et tiår. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Grafikken i Doom 3 var noe av det beste jeg hadde sett da det kom. Nå derimot... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Men hvorfor kjøper folk spillet idag? Foridu våpnene ikke er overpowered og sånt slik du finner i andre spill? Hvorfor???? Jeg er villig til å vedde en årslønn på at de gjør det for å spille det. Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan lure på hvorfor noen kjøper et spill, det er da ikke mange bruksområder for dem annet enn å spille de. Hvorfor kjøper ingen pac man? fordi det er gratis. hvorfor så få som spiller det som et av sine beste spill? Fordi det er gammelt og ikke så kult lenger. Det er faktisk mange som spiller CSS. Se på ranking på steam. Det finnes bedre og nyere spill skjønner du, så det hadde vært mer naturlig å kjøpe de hvis det ikke er en spesiell grunn. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Pacman??? Det var da for pokker ikke Pacman du spurte om. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Pacman??? Det var da for pokker ikke Pacman du spurte om. Det var et eksempel da faen, kan ikke si at Counter Strike Source blir spilt lite når det ikke gjør! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg ville kjøpt et bra Pac-man spill om prisen var brukbar. Alt jeg krever er å få valuta for pengene. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Pacman??? Det var da for pokker ikke Pacman du spurte om. Det var et eksempel da faen, kan ikke si at Counter Strike Source blir spilt lite når det ikke gjør! Skjønner meg ikke helt på deg, han har da aldri sagt at CSS blir spilt lite, noe av det du sier henger jo ikke på greip med hva svaret/spørsmålet fra forrige innlegg var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg