baltazar99 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg bruker "Microsoft Security Essentials" som antivirusprogram. Trenger jeg også et spyware program? Hvis det er sånn at jeg trenger spyware i tillegg til antivirus programmet, finnes det noe som er bra og gratis? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Er nok i så fall ANTI spyware du vil ha da Men nei, du trenger i utgangspunktet ikke det. Spy-bot search and destroy og Super anti-spyware er to bra programmer. Kan jo være en ekstra sikkerhet om du besøker de mørke bakgatene på internett, men er ikke nødvendig ved vanlig bruk... Endret 3. mai 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Windows har vel sitt eget, Windows Defender. Jeg trodde at det var bundlet i Essentials men mulig jeg tar feil. Det kan uansett lastes ned separat. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg vil nok anbefale deg malwarebytes, så kjører du et scan i måneden. Da er du godt forberedt. Lenke til kommentar
baltazar99 Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Windows har vel sitt eget, Windows Defender. Jeg trodde at det var bundlet i Essentials men mulig jeg tar feil. Det kan uansett lastes ned separat. Windows defender vil ikke slå seg på når jeg prøver å starte det fra sikkerhetssenter, så det er vel kanskje integrert i MSE? Jeg vil nok anbefale deg malwarebytes, så kjører du et scan i måneden. Da er du godt forberedt. Er malwarebytes bedre enn MSE? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Nei, MSE er et eget antivirus program, MBAM er til spybots og den driten, altså spesialsert virus knekker mbam, du kan ha både MSE og mbam men ikke 2 antivirus som avg og mse f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå