eiik Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny data, og jeg lurer på om komponentene passer sammen. Oppsettet ligger som vedlegg. Jeg trenger også hjelp til å velge kabinett. Har sett på dette og dette men alle kabinett går greit. Det skal ikke koste mer enn 700, ha nok så gode kjøleegenskaper(på nivå med Define R3 eller bedre) og de må ha det på Dustinhome eller Komplett. Budsjett for hele PCen med skjerm og Win7 er 9000 Endret 3. mai 2011 av eiik Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Til 700 får du ikke mye PC. Beklager, jeg måtte. Drittlei av å bli korrigert på skrivefeil selv. Til 700 får du ikke mye PC. Beklager, jeg måtte. Drittlei av å bli korrigert på skrivefeil selv. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Linken til oppsettet fungerer ikke. Hva skal hovedfokuset på kabinettet være? Hvordan skal utseendet være? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) dobbelpost lol. Endret 3. mai 2011 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Til 700 får du ikke mye PC. Beklager, jeg måtte. Drittlei av å bli korrigert på skrivefeil selv. Til 700 får du ikke mye PC. Beklager, jeg måtte. Drittlei av å bli korrigert på skrivefeil selv. Jeg har dårlige nyheter. Til trådstarter. Følg Agenspoon sin guide. Hvorfor ikke bare velge Fractal Design R3? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg har dårlige nyheter: Doubleposting in abundance Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Skal passe fint sammen det der, men for en gamingmaskin, ville jeg gått for i5 2500K. Og lagt pengene du sparer i skjermkortet. Og apropos skjermkort kan jeg ikke se at det ligger noe skjermkort i listen. Personlig ville jeg valgt Fractal Design av de to. Lenke til kommentar
eiik Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Det skal ikke koste mer enn 700 Kabinettet skal ikke koste mer enn 700 kr. Ikke selve PCen. Lenke til kommentar
eiik Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Da går jeg for Define R3. Men er det verdt å bruke 1400 ekstra på å kjøpe bedre skjermkort(560Ti) og bedre prosessor+hovedkort(I5-2500k + Asus P8P67) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå