sirk800 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 i denne tråden skal vi snakke om hva vi trur neste world of warcraft (wow) blir. viss dere vet det bare post et innlegg. eller kan du ta det du trur. viktig: tuling med tråden er ikke tillat. for exempel: noob superfyr trur du at wow cowboyland komme.... dette er ikke en mobbetråd ting dere trenger viss dere skal ta et exempel (det dere trur) level cap 85-til. hva historien er. hvor de nye level zone kan få plass, fint dere lager et bilde med paint. kan ha viss dere har lyst navn. nye raser. ny class. transport middel (exempe)tog. effekter. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg tror strengt tatt ikke det kommer noe nytt Wow i den forstand vi kjenner det eksisterende spillet. Verden trenger noe annet enn den samme gamle leksa og det tror/håper jeg at Blizzard også veit. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg håper vi får se flere hero-classer alà Death-Knight. Kanskje vi får se en Shadow Hunter? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Forhåpentligvis kommer Blizzard ut med et nytt MMORPG. Jeg har spilt WoW helt siden det kom ut, og jeg ble vel egentlig rimelig lei etter 3-4 år. Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det skal komme en expansion til, også tror jeg de fleste er enige om at Blizzard med stor sannsynlighet jobber med ett, hvis ikke flere MMO-spill. Hva de kommer til å gjøre som tema er nesten umulig å si, unntatt at det er noe fra Warcraft universet, så det er bare å vente og se. Vil bare si unnskyld med en gang til trådstarter, men du må nok jobbe en del med grammatikken. Jeg hadde til tider store problemer å skjønne hva du ville frem til. Noen små tips til neste gang: - Store forbokstaver - Du trenger ikke å ta en ny linje etter hvert punktum. - trur = tror - viss = hvis - tuling = tulling - tillat = tillatt - exempel = eksempel Nesten uforståelige setninger: - noob superfyr trur du at wow cowboyland komme.... - ting dere trenger viss dere skal ta et exempel - kan ha viss dere har lyst (???) LES IGJENNOM DENNE: Språk for fjols - Lær å skrive rett! En flott tråd her på forumet for å lære seg rettskrivning. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg for min del satser på Emerald Dream / Nightmare. Øke levelcap til 90 og å endelig få furbolg som en spillbar rase. Evt. at de ignorerer kineserene og lar oss spille Pandaren. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg vil være en feit pandaren sånn som han i den pixarfilmen. Lenke til kommentar
Xanathador Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 håper egentlig på en Battle Mage. en Tank som bruker Cloth, og kan heale. en slags pala / priest / mage hybrid.. (hvorfor ikke? vi har jo Tanks til både Plate, Leather, og tildels Mail..) Pandaren (horde) og Naga (ally) hadde vært kult. eller kanskje til og med en TREDJE faction. Neutral, Horde og Ally. DET hadde blitt kult, det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå