Santar Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Spillutvikleren Wayforward har spesialisert seg på 2d spill, både pixelbaserte og hd varianter. De laget blant annet det flotte Contra 4 og Shantae til DS. Samt A Boy and his blog og Batman the brave and the Bold til Wii. Sjekk denne filmen fra filmspillet Thor: God of Thunder på DS, får skikkelig snes følelse av dette, tilogmed av musikken. Vet det er jo et filmspill, men kan jo bli bra fordet, Wayforward har jo vist at de kan god gammel 2d før. Herlig å se for oss som liker old school 2d spill er det ihvertfall http://www.gametrailers.com/video/heathen-smiting-thor/713468 Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ser fett ut, skal teste det når 3DS kommer med butikken sin. Prøvde litt Contra 4 ista etter ikke å ha rørt det på 2-3 år, fy for et utigivelig spill, skjønner ikke hvordan jeg klarte å runde det den gang. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Mener det er de samme som lagde Thor som lager Cap America til DS. Det er nok verdt en titt. Ellers bør dere sjekke Spider-man 3 til DS. De "voksne" versjonene er tragiske, men DS-versjonen er faktisk ikke så verst. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Mener det er de samme som lagde Thor som lager Cap America til DS. Det er nok verdt en titt. Ellers bør dere sjekke Spider-man 3 til DS. De "voksne" versjonene er tragiske, men DS-versjonen er faktisk ikke så verst. DS versjonen er det Griptonite Games som står for, ikke Wayforward. De har jo laget bøttevis med Marvel spill til DS de siste årene. De virker egentlig ikke så ille de spillene, men veldig like hverandre synes jeg. En vet liksom hva en får. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Nja, det er vel grenser for hvor mye variasjon man kan få ut av et filmspill. Men så lenge det er underholdende holder det for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå