Gardentrasher Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Halla! Har en HP Pavillion Dv7, og den er stygg som bare f. Svart, billig plast med ekle, femi ringer. Jaok, kanskje noen synes det er fint, men jeg liker det ikke. Spesielt ikke når noen av plastbitene har blitt løse og faller av dataen. I tillegg blir den fort varm. I den forbindelse trenger jeg noen som kan 1) Bygge en ny body til den (evt, og helst bygge over den gamle, fremfor å erstatte den selv om det også er mulig) - helst en metallcase med skarpe kanter og skikkelig "pansret" feel, casingen skal kunne tas av dersom det skulle bli nødvendig å fikse noe på PCen, samtidig må den ha nok og bra nok "luftveier". LEDs og sånt er også dritfett 2) Bytte vifte til en som funker (støv virker ikke til å være problemet). Men det er ikke en sjel av de konsernene jeg har spurt som gjør dette. Ei heller gir google meg ordentlig svar på denne gåten. Vet noen av dere hvem som kan hjelpe meg med å pimpe PCen min? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det finnes "trekk" til laptoppet med forskjellige motiver som sikkert ville pyntet opp en billig plastkasse. Så senest at Binders hadde et lite utvalg av slike men det er kanskje større sjanse for å finne noen i en nettbutikk for data. Å bytte kjølesystem på en bærbar maskin er ikke noe man bør utgi seg på hvis man ikke er i overkant god på finmekanikk, det er ihvertfall min mening. Det finnes kjølebrett som du kan sette laptoppen oppå som bidrar positivt til bedre kjøleeffekt og mindre støy. De koster fra 200kr og oppover. Binders har jaggus slike og men også der er vel utvalget større i en dedikert databutikk online. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det finnes "trekk" til laptoppet med forskjellige motiver som sikkert ville pyntet opp en billig plastkasse. Så senest at Binders hadde et lite utvalg av slike men det er kanskje større sjanse for å finne noen i en nettbutikk for data. Å bytte kjølesystem på en bærbar maskin er ikke noe man bør utgi seg på hvis man ikke er i overkant god på finmekanikk, det er ihvertfall min mening. Det finnes kjølebrett som du kan sette laptoppen oppå som bidrar positivt til bedre kjøleeffekt og mindre støy. De koster fra 200kr og oppover. Binders har jaggus slike og men også der er vel utvalget større i en dedikert databutikk online. Binders eksisterer ikke lenger. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg veit det, det heter tydeligvis noe annet nå men er da vitterlig akkurat samme franchise. Lenke til kommentar
Gardentrasher Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Det finnes "trekk" til laptoppet med forskjellige motiver som sikkert ville pyntet opp en billig plastkasse. Så senest at Binders hadde et lite utvalg av slike men det er kanskje større sjanse for å finne noen i en nettbutikk for data. Det er ikke en billig kasse, det er en i7-bærende svær sumo som jeg chippa inn 10 tusen for. Jeg skal, merk mine ord, skal, ha den ombygget. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Du kan jo begynne med å drille større luftehull? Skal gå med plastikk det vil jeg tro. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det finnes "trekk" til laptoppet med forskjellige motiver som sikkert ville pyntet opp en billig plastkasse. Så senest at Binders hadde et lite utvalg av slike men det er kanskje større sjanse for å finne noen i en nettbutikk for data. Det er ikke en billig kasse, det er en i7-bærende svær sumo som jeg chippa inn 10 tusen for. Jeg skal, merk mine ord, skal, ha den ombygget. Selg den og kjøp deg en Alienware bærbar du, det vil være billigere og du får bling i lange baner. Lenke til kommentar
Gardentrasher Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Det finnes "trekk" til laptoppet med forskjellige motiver som sikkert ville pyntet opp en billig plastkasse. Så senest at Binders hadde et lite utvalg av slike men det er kanskje større sjanse for å finne noen i en nettbutikk for data. Det er ikke en billig kasse, det er en i7-bærende svær sumo som jeg chippa inn 10 tusen for. Jeg skal, merk mine ord, skal, ha den ombygget. Selg den og kjøp deg en Alienware bærbar du, det vil være billigere og du får bling i lange baner. Alt det dere har sagt, har vært oppe til vurdering, men jeg skal ha den ombygget, for svarte kællar! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Send meg maskinen samt 23000kr så skal jeg bygge den om så den ser ut som en Alienware. Lenke til kommentar
Gardentrasher Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Nei, så dårlige wannabe trolls er her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå