Inaktivbruker_110531 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 kan noen gi meg korte fakta /ogeller elksempler på typiske trekk fra sikhismen, bahairelgionen, mormonene og jehovas vitner? takk:) Lenke til kommentar
Tobben70 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 kan noen gi meg korte fakta /ogeller elksempler på typiske trekk fra sikhismen, bahairelgionen, mormonene og jehovas vitner? takk:) De tror alle på noe som ikke finnes... 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 hvem hva hvor? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 ????????????? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Søk på dette på wikipedia, bruk 5 min på å lese på hvert tema, og trekk ut ett par ting om hver trosretning. Er ikke så veldig vanskelig, og så får du den fantastiske følelsen av å klare noe på egenhånd. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 og så får du den fantastiske følelsen av å klare noe på egenhånd. Ikke minst.... Wikipedia er en sånn snål greie du faktisk kan lære litt av, men det fordrer faktisk at du må gidde å lese det... Ellers er det et lekse hjelpe forum her inne, som sikkert kan hjelpe deg med disse spørsmålene og der du kan stille fremtidige spørsmål om det du lurer på... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 har lest det. men wiki er noenganger vannskelige ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå