Gå til innhold

Hvilket øye bruker du til å fokusere ?


Hvilket øye bruker du ?  

106 stemmer

  1. 1. Hvilket øye bruker du til fokusering ?

    • Høyre
      63
    • Venstre
      43


Anbefalte innlegg

Venstrehendt, venstrebeint og venstreøyd.

 

Den dama snurrer bare en vei.

Prøv å fokusere litt foran eller bak skjermen, og tipp hodet litt til siden. Da klarte i hvert fall jeg å lure hjernen min til å se det andre veien.

nei, funker ikke for meg.

 

For å bringe tråden inn igjen.. Jeg er høyrehendt, og bruker høyre øye til fokus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Venstrehendt, venstrebeint og venstreøyd.

 

Den dama snurrer bare en vei.

Prøv å fokusere litt foran eller bak skjermen, og tipp hodet litt til siden. Da klarte i hvert fall jeg å lure hjernen min til å se det andre veien.

Mye lettere å tenke på noe matematikk for så å veksle over på noe visuelt eller en fantasi.

Veien dama spinner er avhengig av hvilken hjernehalvdel som er aktivisert.

Lenke til kommentar

Venstrehendt, venstrebeint og venstreøyd.

 

Den dama snurrer bare en vei.

Prøv å fokusere litt foran eller bak skjermen, og tipp hodet litt til siden. Da klarte i hvert fall jeg å lure hjernen min til å se det andre veien.

Mye lettere å tenke på noe matematikk for så å veksle over på noe visuelt eller en fantasi.

Veien dama spinner er avhengig av hvilken hjernehalvdel som er aktivisert.

hihi.. dt funker nok heller ikke. Tror mest at det er en internettspøk.. hele verden lar seg lure. Unntatt meg da.

Enten det eller så er jeg hjerneskadet.

Lenke til kommentar

Du er nok hjerneskadet. :ph34r:

Vel - at det ene og alene er hjernehalvdelen som bestemmer retningen er nok bare vås og ganske riktig en internettand av dimensjoner - men han kan godt være hjerneskadet allikevel! :fun:

 

Må bare si at jeg liker bruken din av :fun:!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ballerinaen har hele tiden den eksakt samme animasjonen. Det er opp til den som ser å tolke hvilken vei det ser ut som hun snurrer

 

Jeg er ganske sikker på at hodet plutselig gikk en annen retning. Altså fra å rotere mot høyre, så stoppet det og begynte å rotere mot venstre.

 

Jeg klarte å veksle mellom høyre og venstre ganske ofte, men kjenner jeg blir litt sliten i hodet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...