morpheusbd Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 da tror jeg at jeg er fornøyd:) vis noen gidder og sjekke lista for evt feil? the final list:) Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Ser rimlig bra ut det der edit2: sorry så feil, trodde du hadde valgt de corsair vengeance brikkene ^^ Endret 3. mai 2011 av Ownbeef Lenke til kommentar
morpheusbd Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 er de brikkene så store da? ser ut som det er rimelig vanlig str da Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Dette kabinettet er en del bedre enn det du har valgt: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=579816 Bedre kjøleevne, blant annet, noe som gjør at overklokking vil gå enda lettere Men den er jo også litt dyrere, så det er vel en vurdering du får gjøre. Ellers er det jo en noe liten SSD, du kan jo vurdere en dobbelt så stor. Det vil gå greit å ha f.eks. Windows på SSD-en, men det blir jo litt knapt med plass hvis du skal ha bilde-/musikk-/videoredigeringsprogrammer der. Men det er jo også en del dyrere, så spørs om du er villig til å betale for det. Spinpoint F3 er uansett en ypperlig harddisk som vil være rask for de fleste ting (men selvfølgelig ikke SSD-rask). Endret 3. mai 2011 av Mathias-S Lenke til kommentar
morpheusbd Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 jeg tror nok jeg klarer meg med 60 gb ssd.. hehe.. i hvertfall i første omgang:) bytta til kabinettet du linka til. tror dette blir bra:) takker masse for hjelpa av alle sammen:D Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Ikke kjøp den PSUen der. Den er forferdelig! Om du absolutt må ha 750W kjøper du Chieftec Nitro 750W, den er helt ok. På dustin.no vil du få opssettet til en lavere pris og XFX Black Edition 750W gruser Chieftecen. EDIT: 550W er egentlig mer enn nok for denne riggen. Endret 3. mai 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå