Machine Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 jeg har en likom skjerm, disse sjeldne ***** skjermene irriterer meg, foruten at bilde er så tåkete (bluret), så går den ikke høyere en 75 hz, uansett oppløsning. Er det noen som vet om driver side til denne skjermen? Ikke japansk Lenke til kommentar
JSS Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Høres ut som du trenger en ny skjerm, IKKE en billig da blir du gal,ødelegger synet og ender opp på mentalsykehus for svaksynte osv..... Ikke behold den gamle da skjermen heller, da skjer det samme. _________________ Hvis alle gode ting er tre, hva er da dobbelt så bra......... http://home.no/ultranet [ Denne Melding var redigert av: JSS på 2002-02-04 21:41 ] Lenke til kommentar
Machine Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 ja, jeg blir helt gal, noen ganger, står jeg oppå stolen å hopper opp å ned, helt til hele verden blir svimmel. Andre ganger får jeg blackout, på tastaturet, og skriver ting som SEFPOÆIUdvnnnÆASGFH når jeg skrubber hodet mot det. [ Denne Melding var redigert av: Machine på 2002-02-04 22:15 ] Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Quote: On 2002-02-04 21:54, Machine skrev:ja, jeg blir helt gal, noen ganger, står jeg oppå stolen å hopper opp å ned, helt til hele verden blir svimmel. Andre ganger får jeg blackout, på tastaturet, og skriver ting som SEFPOÆIUdvnnnÆASGFH når jeg skrubber hodet mot det. [ Denne Melding var redigert av: Machine på 2002-02-04 22:15 ] Jaja jeg trur gutten her trenger litt mental hjelp... det eke så greit nei,,, MEN han klarte å skaffe meg SPRIT.. SPRIT.. SPRIT.,, det skal GUTTEN ha.. :smile: :smile: :smile: Sephiroth [ Denne Melding var redigert av: Sephiroth på 2002-02-04 22:27 ] Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 har en likom selv...har litt problemer med den, dessverre kan jeg ikke bytte den...økonomien tillater ikke dette... Har kjørt 140hz på min , i win 98. Lenke til kommentar
kalvesta Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Drivere til alle Likom skjermer http://www.likom.com.my/ProsServ/DP/PS_DP_Driver.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå