Gå til innhold

Fotball relaterte skader?

bkf_94

Anbefalte innlegg

Hey

Har ikke lyst til å spille fotball i gymmen på skolen fordi eg er middels god i andre ting og ganske god i et par ting. Så eg kan få 5'er i gym om jeg unngår fotball men hvis ikke så sitter jeg fast på 4 i karakter.

Så lurte på om noen vet om noen fotball relaterte små skader som gjør at jeg ikke kan spille fotball men kan fortsatt løpe o.l?

Ville satt pris på om at postene blir et svar og ikke noen som bare skal klagepå spørsmålet mitt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey

Har ikke lyst til å spille fotball i gymmen på skolen fordi eg er middels god i andre ting og ganske god i et par ting. Så eg kan få 5'er i gym om jeg unngår fotball men hvis ikke så sitter jeg fast på 4 i karakter.

Så lurte på om noen vet om noen fotball relaterte små skader som gjør at jeg ikke kan spille fotball men kan fortsatt løpe o.l?

Ville satt pris på om at postene blir et svar og ikke noen som bare skal klagepå spørsmålet mitt :)

Er svært få fotballskader du kan løpe med(personlig kommer jeg ikke på noen)! for hvis du kan løpe, kan du som regel ikke spille fotball! men det skal godt gjøres og miste en hel kararakter pga av at du er litt dårlig i fotball! bare gjør så godt du kan, så for du nok den karakteren du ønsker!

hvilken klasse går du i? gym har ingen betydning før i 3. året på vgs!

Endret av leorat
Lenke til kommentar

Hey

Er svært få fotballskader du kan løpe med(personlig kommer jeg ikke på noen)! for hvis du kan løpe, kan du som regel ikke spille fotball! men det skal godt gjøres og miste en hel kararakter pga av at du er litt dårlig i fotball! bare gjør så godt du kan, så for du nok den karakteren du ønsker!

hvilken klasse går du i? gym har ingen betydning før i 3. året på vgs!

Hey :D

Går i Vg1. Fotball alene tar meg ikke ned en hel karakter men er ikke den beste i ballspill generelt men fotball er jeg verst i.

Tenkte på kanskje ledd skade i tærne eller noe sånt, da kan jeg jo ikke spenne ballen men kan fortsatt løpe, kan jeg ikke? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...