Gå til innhold

Apple fisker frem en frekkere iMac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag bruker man vel strengt att CDROM'n til å innstallere ett OS, og ikke stort anna, da USB-minne og portable disker er noe de fleste har, ergo kan man til og med innstallere Windows fra det. Så å bruke 200-300 spenn på en CDROM, er, igjen etter MIN mening, unødvendig.

Åhh Gud jeg husker hvor antifanboysa skreik side opp og ned når Apple lanserte MacBook Air uten optisk drev. Det var jo helt "latterlig" at en PC ikke skulle ha dette:D

Morsomt hvordan det nå plutselig igjen skal være et argument andre veien :ph34r:

Lenke til kommentar

I dag bruker man vel strengt att CDROM'n til å innstallere ett OS, og ikke stort anna, da USB-minne og portable disker er noe de fleste har, ergo kan man til og med innstallere Windows fra det. Så å bruke 200-300 spenn på en CDROM, er, igjen etter MIN mening, unødvendig.

Åhh Gud jeg husker hvor antifanboysa skreik side opp og ned når Apple lanserte MacBook Air uten optisk drev. Det var jo helt "latterlig" at en PC ikke skulle ha dette:D

Morsomt hvordan det nå plutselig igjen skal være et argument andre veien :ph34r:

For det første er hensynet et annet nå enn da, men primært, hvor mange var det som klagde over at air ikke hadde optisk drev? Sikkert noen, men var det virkelig noen rådene holdning? Det tviler jeg på, det var slett ikke uvanlig på den tiden at ultraportable kom uten optisk drev.

AtW

Lenke til kommentar

Nja, de som ropte høyest var helt klar på at den var dritt siden den ikke hadde optisk drev, men som sakt så var dette den typiske "jeg-har-ikke-råd-til-apple-derfor-er-dem-dritt" gjengen;)

Har ikke hatt cd/dvd prermanent i maskina på 4 år selv. Den ble kun dratt frem ved formateringer, men nå er jeg helt over på minnestick.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...