007CD Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Problemet kommer når du aktiverer, har du skikkelig lisens så får du lov til å bruke den mellom forskjellige hovedkort. OEM derimot, som oftest leveres med bærbare PCer osv vil ikke la seg aktivere. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Så fortell meg hvorfor et par av mine stasjonære maskiner kjørte vista med oem lisensene fra laptopene mine... Det sies at oem låses til hovedkortet, men det fungerer somregel å installere på en anen maskin så lenge man ikke har det installert på en anen med samme kode....... Endret 3. mai 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Da er det neppe OEM, svært mange her på forumet har fått den beskjeden når de har måttet ringe MS for aktivering. Ikke at jeg har hatt det problemet dog, men uansett. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Javel. Fortell meg hvorfor det da står OEM lisens på undersiden av laptopen... dog, dette blir OT.. Men det er ikke allle som har problemet, jeg har da brukt oem lisenser på mange maskienr. F.eks win7 lisensen på denne maskinen, kjørte den på en anen maskin når jeg ikke hadde psu. Fungerte fint det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå