fluffy_1 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Neuer er jo fullstendig crap i denne kampen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Har ikke hørt om Nani Luna Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Når Anderson scorer er det ville tilstander Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Når Anderson scorer er det ville tilstander Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Fortsatt lyst på Neuer eller? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Var det Viva Ronaldo eller Viva John Terry? John Terry hørte mine ører hvertfall Jeg hørte Ronaldo. Terry før i kveld. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Så fort som det går om så mange situasjonar som oppstår kan ein ikkje vente anna enn at sånt skjer. Dommarane er mennesker dei og. Skal ein bruke sakte film-analyse dagen etterpå som fasit må videodømming tas i bruk. Så man kan ikke forvente mer av dommerne enn hva de presterer per dags dato? Alt er relativt, som du presiserer, men det er ærlig talt ikke vanskelig å se et strakt bein og skruknotter? Her er regelverket for en gangs skyld ganske klar - Allikevel har det en viss aksept blant dommerne. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 NANI!! What? Målet var jo ferdigscora? Anderson gjorde jo ikke annet enn å sette ballen kontrollert i kassa. Den som fortjener creds på det målet er jo Nani... Er du uenig? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 ANDERSON!!!! DOS GOLLOS Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 ANDOOOOOOOOOO! HOHOHOHO!!! BERBA ER KONGE! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hahaha! Ler meg ihjel av di dårlig improviserte feiringene til Ando! 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 NANI!! What? Målet var jo ferdigscora? Anderson gjorde jo ikke annet enn å sette ballen kontrollert i kassa. Den som fortjener creds på det målet er jo Nani... Er du uenig? Sa eg det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Har ikke hørt om Nani Luna Skreiv eg noe feil du følte for å kommentere? Eller ble du litt sur fordi eg poengterte en feil hos deg? For eg skjønte ikke dette innlegget.... oioioi..Herlige Berba What? 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Når Anderson scorer er det ville tilstander Dobbelpost passa godt her Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Anderson???? Hvor mange reine spillemål har han? Eg husker bare et frispark eg Noen? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Stokke bare må prate om Barca? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Løk. Godt du er så småhissig av deg. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 NANI!! What? Målet var jo ferdigscora? Anderson gjorde jo ikke annet enn å sette ballen kontrollert i kassa. Den som fortjener creds på det målet er jo Nani... Er du uenig? Sa eg det? Jeg vet ikke hva du mente med "what?" jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå