Zeph Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det viser hvor ustrukturerte dommerstanden er - Linja som så mange ettersøker er nær sagt ikke-eksisterende. I tillegg var det et lite stikk mot den som måtte mene at Pepe fikk et fortjent rødt kort. Edit: Jeg synes også det hadde vært drøyt med rødt i den situasjonen, men det gule kortet bør inneholde et lite rødskjær i seg - Gibbo bør ikke ha så mye å gå på. Så fort som det går om så mange situasjonar som oppstår kan ein ikkje vente anna enn at sånt skjer. Dommarane er mennesker dei og. Skal ein bruke sakte film-analyse dagen etterpå som fasit må videodømming tas i bruk. 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hvordan kan Nani protestere på den der? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det var ett stykk mæææd redning. Kudos til Anderson for å treffe godt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Stokke, HALLO?? SOLSKJÆRSANGEN??? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Var det Viva Ronaldo eller Viva John Terry? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 John Terry hørte mine ører hvertfall Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 LOL, dommer. Det skal godt gjøres å se at en Unitedspiller er sist borti den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Barcelona - Schalke i finalen kunne blitt trist. Frå eit nøytralt synspunkt er det positivt for kampen. Der går jammen Brann-sangen over stadion og. Endret 4. mai 2011 av Zeph 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 ANDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 ANDY PANDY PAAANDERSON! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Anderson???? Hvor mange reine spillemål har han? Eg husker bare et frispark eg Nå er det fart utpå der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det var da et fantastisk forarbeid av Nani Luna? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hvor mange kamper har Rafael egentlig fullført uten å bli skada? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå