Jotun Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ka i svarte. Er dette høydepunkter vi sitter å ser på? SJanse og mål hele tiden her nå! Artig kamp plutselig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Nesten en Valencia-dobbel der jo! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg visste at han var litt ustødig. Det var han og i VM, men ingenting United ikke kan fikse opp i. Neuer suger ass. Håper han går til en annen klubb enn United! Eller.... Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Noe sier meg at vi ikke har sett det siste målet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 For en omgang Gibson har hatt! En del flaks på målet, men assisten var det klasse over! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det var en ganske småstygg takling, i grunn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg visste at han var litt ustødig. Det var han og i VM, men ingenting United ikke kan fikse opp i. Neuer suger ass. Håper han går til en annen klubb enn United! Eller.... Ikke lett med humor på forumet. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 HAHA, nå tenkte jeg. Hvor faen er Van Der sar? Så ser jeg en langtynnting gjemme seg bak en lengretynnereting. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Herregud, FLYTT DEG DIN APE! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Scholes har det med å pådra seg idiotiske kort. Blir garantert utvist senere... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 2 gule i den ja, faen heller - får helt angst av en Scholes og en Gibson med gult. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 GAME ON!!! :!: neida. Kampen er vunnet den. Bare så synd dommeren suger og gir ett latterlig kort til Scholes, rett etter at han ga gult for en forseelse han ikke ga tidligere i omgangen . Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ferdinand på Twitter: If iniesta had passed that ball people would be salivating! Great ball gibson for the goal....ooof great goal Gibbo!! 3 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Scholes er sliten etter en lang sesong. Dagens gule kom for at han ikke orket å flytte seg, ikke den vanlige totalt unødvendige fellingen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ufyselig takling, Pepe fikk rødt for en langt mildere takling - Disse knottene som enkelte nevner er ikke synlige før Portugiseren når ballen som igjen vrir skoen i den retningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå