archanios Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kampen til helga er den viktigaste ja, men det er ikkje vits å legge seg for lavt i ei semifinale i CL. Lite vits å komme dit og tulle det vekk for å spare nokre spelarar. Når det er sagt så bør spelarane som er i førstelagstroppen til united vere gode nok til å halde ut, og gjerne spele ut Schalke som ikkje direkte imponerer i heimleg liga på Old Trafford. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Da er det bekrefta på UEFA at det er laget Benken: PIG, Evra, Giggs, Hernandez, Vidic, Owen, Fletcher Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 rioferdy5 Rio FerdinandHow can I be more nervous when watching than when playing?! Coooooome on the boys let's av iiiiiiiit!!! #teamspirit is the way forward! 2 minutes ago Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Fornøyd med laget, selv om jeg synes det ikke er helt fair for Berbatov. Han passer ikke som enslig spiss, og hadde fortjent en makker på topp. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Er ikke veldig mye bedre det laget der, enn de som tapte 4-0 mot West Ham i Liga-cupen. Tror nok likevel Nani, Valencia og Berbatov skal være nok star-power til å putte mål dersom det trengs. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Er litt mer nervøs enn jeg bure være etter å ha sett den lagoppstillingen. Håper Anderson har en av sine gode dager, men man vet aldri med den fyren. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Herregud. Viasat sine såkalte "fotballeksperter" tror fortsatt at Gibson slettet Twitteren sin på grunn av Grov hetsing. Endret 4. mai 2011 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Herregud. Viasat sine såkalte "fotballeksperter" tror fortsatt at Gibson slettet Twitteren sin på grunn av Grov hetsing. Er ikke det grunnen? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Herregud. Viasat sine såkalte "fotballeksperter" tror fortsatt at Gibson slettet Twitteren sin på grunn av Grov hetsing. Er ikke det grunnen? Grunnen var at han var lei av å få så mange notifications på telefon sin. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Vel, flere Unitedspillere har sagt at det var fordi mobilen hans ble terrorisert av Twitter-meldinger og han orket ikke å sette seg inn i det og "bry seg" om twitter. Men det blir jo ikke like gode overskrifter av det.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Han skulle vel bare sjekke ut hva det var, men var ikke interessert, slik jeg skjønte det... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Blir stadig mer imponert over kunnnskapen til Viasat studioet Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 hmm, jaaa. Hva vaar det han derre keeperen i Athletico Madrid het. Da de snakker om eventuelle keepere til United burde de vel vite slik. Er helt sikker på at han fikk den infoen rett i øret fra en på bakrommet. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Når skal folk lære seg at medias kunnskap om United baseres på 99% gjettning, det lekkes nesten ingenting. At Berba er "ferdig" i United er noe media har fått for seg fordi han ikke har spilt mye i det siste. Vel, Hernandez har vært god og Berba har etter sigende slitt med lysken, form og en mindre sykdom. Hokuspokus? Startet ikke fyren semifinalen mot City? Pøh sier jeg, han starter ikke kamper om dagen fordi vi, ifl Ferguson, har hatt god form med Hernandez på topp. Verre er det faktisk ikke. Mye mer engstlig for om Berba vil bli enn at vi kaster ham ut. Ikke at jeg er superengstlig for noen av delene så fremt det kommer erstattere inn døra. At han har vært skadet og at Hernandez sikkert er i bedre form er riktig, men Man U har jo ikke tilbudt han ny kontrakt enda, noe som kan bety salg i sommer. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Herregud, Fjøra er faen meg idiot. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Berba har slitt med lysken i det siste. Derfor har Owen sittet på benken, mens Berba har vært på tribunen... Vi stiller med B-lag i CL-semi? OK. Dette går nok bra. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Herre, for et studio! Er'e mulig. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Roar Stokke : "EDDIN van der sar!" Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Typisk at jeg må på personalmøte i dag kl 22:15, tidenes dårligste timing av sjefå. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg bare håper så inderlig at synet, lyden og stemningen på OT på en CL kveld kan få Neuer til å revurdere før klubbskifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå