Gå til innhold

Muntre opp venninne

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har en utrolig god venninne som den siste perioden har hatt det svært tøft og vært mye syk. Jeg har svært lyst til å muntre henne opp litt, og det jeg har aller, aller mest lyst til, er å få gitt henne en weekendtur til Liverpool og Anfield Road sammen med en god venn eller venninne. Problemet er imidlertid at slikt koster penger, og jeg har ikke så uendelig mye å ta av at jeg kan kjøpe det.

Er det noen som har noen tips til hvordan en kan ordne sånt? Jeg har bl.a. forsøkt gledespatruljen på P4, og håper selvsagt fortsatt på at de tar tak i saken. Men andre måter? Sponsing? Søke støtte fra legater? Flere tiltak som gledespatruljen?

Om noen kan hjelpe meg, blir jeg svært takknemlig. Jeg er utrolig glad i henne, og syns virkelig hun fortjener en oppmuntring!

PS: Jeg fant ikke noe mer passende sted å legge denne. Om det er feil, beklager jeg det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel hende at det er bedre å hjelpe henne med roten av problemet, og ikke bare å få henne til å "glemme" for noen dager.

Høres ut som om hun trenger et gigantisk "gavekort" hos en god psykolog, ellerrett og slett noen å snakke med. Lykke kan ikke kjøpes desverre :)

Lenke til kommentar

Hehe, mulig du misforstod meg. Du har selvsagt rett i at det beste er å gripe fatt i roten på problemet. Ser kanskje at det kan virke som om det er psykisk, men faktum er at det er fysiske plager hun har. De fører igjen til at det har blitt mye kluss med skole og jobb, så det er lite verken jeg eller andre kan gjøre med det. Synes bare at hun fortjener et lite avbrekk etter så mye negativt. :)

Lenke til kommentar

Har hun vondt i hodet, kjøp Ibux. Har hun vondt i ryggen, så kjøp en masasjestol. Har hun vondt i kne, så kjøp krykker.

Så enkel er jeg liksom :)

Men forstår hva du mener så klart. Men hvis hun har så vondt fysisk, så tviler jeg på at hun vil ønske alt stresset med å reise. Prøv å sett deg i ett flysete i flere timer når du har vondt noe sted fysisk. Rett og slett slitsomt. Drasse på bag'er og kofferter er heller ikke anbefalt.

Kjøp ett opphold på ett spa hotell eller noe her i Norge. Kjøp en billett til dere begge, og etter spabehandlingen(ene) så ta dere en tur i baren og ta en drink eller to for å løsne litt på hverdagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...