crysisMod Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 når jeg starter opp min win7 pc og kommet på skrivebordet får jeg en sånn sjerm greie, vet ikke hva det heter, screen? eller kanskje greenscreen? vet ikke samma det. trenger hjelp! bygget pcen selv og den kosta en del også, 2xGTX 580 og en i7 2600k spiller runescape på den, gir det kanskje virus? Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Mener du Bluescreen.... ? WTF 2 stk gtx 580 for runescape.... Endret 3. mai 2011 av T0rd Lenke til kommentar
The_shooter Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Serr klarer den å dra runescape .... Men tilbake til problemet litt mer detaljert info pleier å hjelpe, men sjekk om du har de nyeste drivere, prøv med 1 skjermkort om gangen, samme med rammen osv. Du kan også laste opp dump filen her så det er lettere å finne feilen. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har du stor nok strømforsyning? Kan ikke du komme med alle komponentene dine Lenke til kommentar
crysisMod Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 sikkert bluescreen ja:( men det er nok strøm, 750w xfx...noe, den er grønn hovedkortet vet ikke ram vet heller ikke men er sykt irriterende problem !!!!!!!!!!!! for å skrive på dette innlegge bruker jeg faktisk en på elkjøp hihi! er problemet kanskje vifter? jeg har ikke noen vifter i kabinettet men det er vel bare nødvendig hvis vi overklokker noen deler? er ganske noob i dette Lenke til kommentar
sLR Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Du bygde den selv, men vet ikke hva du har av deler? Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hvorfor gidder dere å bruke tiden på dette her? skrive masse innlegg til en som vil tulle med dere..... Kanskje vi burde fått en som kunne stenge tråden? Lenke til kommentar
crysisMod Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Hvorfor gidder dere å bruke tiden på dette her? skrive masse innlegg til en som vil tulle med dere..... Kanskje vi burde fått en som kunne stenge tråden? har faktisk problemer med pc-en! skaff deg et liv i stede for å lete rundt etter enmer og prøve å slette dem. Lenke til kommentar
crysisMod Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 hadde faktisk vifter i kabinettet, men det var bare en annen som hadde festet dem. men jeg fiksa problemet. det var bare det at det er tentamen på fredag og jeg ble stressa så sparket jeg til pcen veldig hardt, og jeg leverte den på reperasjon så det burde snart funke igjen også et annet problem jeg har, jeg sølte tilfeldigvis 1 liter kjølepasta oppi kabinette på en annen pc så temperaturen er -7 grader. jeg er nødt til å få tactikal nuke for å varme den opp, fikk den opp i -4 grader etter å ha spilt crysis på max i 4 timer samtidig som jeg lasta ned Predator missle fra piratebay og hadde pcen i microbølgeovnen som var i fryseren. Knuste den pcen med en hammer uansett så samma det! ka a ig hjort? 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Nå gidder vi ikke leke mer med deg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg