Gå til innhold

NYTT DIGITALKAMERA?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er ny på dette forumet og begynner derfor med et vennlig :smile: og sier "hei"!

Videre spør jeg dere om dere kan hjelpe meg med kjøp av digitalkamera. Jeg har lagt meg på et prisnivå på mellom 4000 og 5000 kroner. Jeg har ingen spesielle ting som jeg må ha på kameraet, men helst 4MP ++. Vil også at kameraet skal ha god fokusering. Bilde er jo selvfølgelig viktig at blir bra!!!

Tusen takk alle sammen...

Pål

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, siden du er ny her vi jeg gi deg et par tips.

For det første er det mange som misliker at man bare bruker store bokstaver i overskriften.

For det andre er det lurt å ha en så beskrivende overskrift som mulig. da får man bedre svar.

For det tredje bør du fortelle mer om behovene dine hvis man skal kunne hjelpe deg på en skikkelig måte. Hvis du ikke har spesielle krav burde Canon Digital Ixus 400 være et relativt trygt valg. Det er bestselgerkameraet for tiden.

Se testen her på Akamera.no.

MLW

Lenke til kommentar

skulle ha nytt kamera for et par-tre uker siden, i samme prisklasse som deg, og endte opp med et Hp photosmart 850 m/ 128mb minnekort. kostet 4.700,- fra komplett.

er meget, meget fornøyd med kameraet. det har 8x zoom, ~4mpixel ++

bildene blir også utrolig bra, iallefall sammenlignet med det 1,3mpixel kameraet jeg hadde før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...