Gå til innhold

Si din mening om Kanye West! (både negative og positive)

32 stemmer

1. 1. Hva synes du om Kanye West?

• Han er drit rå! Digger musikken hans!
    • Hater ham, for en drittsekk!
    • Har ingen formening om han
    • Hater ham ikke men digger ham ikke helller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig med mange her. Synes han er litt bob-bob som person, men digger musikken, så han er spiselig for meg. Tror man skulle hatt et alternativ til i pollen.

Siden den biten ikke har blitt nevnt har man jo også "gay fish" episoden i south park der de gjorde narr av ham i en hel episode hvorpå han gikk ut med en pressemelding om at, de hadde noen gode poeng og at han skulle gå i seg selv.

Når det gjelder musikken er det vanskelig for meg å plukke ut noen favoritt. Jeg ser hvordan folk kan like et album og ikke det neste, 808s&heartbreak er faktisk et av de albumene jeg har hørt mest på all-time, selv om det kanskje er det albumet som er lengst borte fra de andre. Hvis noen hadde spurt meg "hvem er kanye west", er det ikke det albumet jeg hadde satt på for å vise dem, da måtte det blitt et av de 3 første studioalbumene.

Personlig ble jeg litt skuffet over My Beautiful..., tror all of the lights er favoritten derfra.

Digger også mye av samarbeidet han har med andre artister, han har ofte en veldig god "flow". Det er dog noe som likevel kunne vært droppet, ikke så mye til overs for siste utgaven med Katy Perry.

Jeg har og full forståelse for at folk synes han er en tulling.

Lenke til kommentar

808s & Heartbreak, My Beautiful Dark Twisted Fantasy, for ikke å snakke om hans VH1 Storytellers-spesial. Trenger jeg si mer? Elsker det mer popfikserte og dystre ved hans utgivelser, men samtlige av sangtekstene hans bærer jo uansett preg av selvtillit, - enten selvdyrking eller motivasjon mot det - og det er noe jeg digger ved han som person. Allikevel gjør dette at han oppfører seg som en unge, og da sikter jeg ikke til de utallige uttalelsene han senere har måttet unnskylde seg for. De heier jeg nesten litt på på tross av de dårlige fremgangsmåtene. Unnskyldningene ser derimot usselige ut, og en ser hvordan en hver journalist bare herser med han til han selv kryper sammen i stolen og prøver å lire fra seg noe smart som bare ender opp som ufullstendig vrøvl. Det er dét jeg ikke liker ved han; amerikanske (journalisters) pompøsitet. Selvtillit og selvinnsikt må da jo være lov?

- Han har solgt millioner av plater, han liker sin egen musikk (det er fuckings smak-og-behag,) og han synes at MTV-priser som deles ut til Taylor Swift, Justice og B lack Eyed Peas egentlig bør deles ut til Beyonce, Usher, Justin Timberlake, og til stunder seg selv. Jeg er helt enig med han, så ser ingen grunn til at god selvtillit er det motsatte av god selvinnsikt i hans tilfelle. Hvor mange er ikke dårlige mennesker fordi de synes synd på seg selv?

-"We all self-conscious. I'm just the first to admit it."

Kanye har rett.

Sjekk forresten ut denne morsomheten her;

Albumene rangert;

1. MBDTF

2. VH1

3. 808s

4. Late Registration

5. College Dropout

6. Graduation

Endret av lubo.carson
Lenke til kommentar

Er bra det klippet der, jeg liker det spesielt siden John Mayer igjen er en av favorittartistene mine. Han er vel nok en person som noen mener er en drittsekk,

Artig sidenote er jo at han har en duett med Taylor Swift på sin siste plate, så da er man rundt.

Ellers synes jeg Kanye helt greit kan være høy på seg selv, men stuntet med Taylor Swift kan ikke forsvares selv om han kanskje har rett. Han er jo uansett ikke helt upartisk når det kommer til Beyonce.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er han ikke upartisk, men rett mener jeg han hadde, og hans oppgjør hos Taylor er ikke stort værre enn Justice-greia, hvorfor skal dette være så ille fordi hun er "nykommer"? Ikke bare er "nykommer"-begrepet noe utrolig vagt ettersom en som har vunnet en grammypris mest sannsynligvis har holdt på med musikk, og økt sin anerkjennelse i sikkert rundt 10 år i forkant. Og så slapp hun sitt første album "bare" to år etter Kanyes debut.

Altså; hans oppgjør er snarere rettet mot Recording Company, og det vet nok Swift og resten av salen godt nok.

Endret av lubo.carson
Lenke til kommentar

Det siste albumet hans er forferdelig, du hører at det er fult av haste-sanger for å få albumet ferdig. Men ellers har han mye gammelt som er bra.

Albumet fikk vel strålende kritikker hvis jeg ikke tar helt feil, men må si meg enig med deg at det virket som om han bare fylte med masse dritt. Hadde ikke sansen for det

Lenke til kommentar

Det siste albumet hans er forferdelig, du hører at det er fult av haste-sanger for å få albumet ferdig. Men ellers har han mye gammelt som er bra.

Albumet fikk vel strålende kritikker hvis jeg ikke tar helt feil, men må si meg enig med deg at det virket som om han bare fylte med masse dritt. Hadde ikke sansen for det

Jeg skal være ærlig og innrømme at jeg ikke har satt meg inn i tekstene, det er mulig at det er det som har trukket albumet opp, for musikalsk er det ikke så mye å skryte over for min del. Power er vel min favoritt.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

Jeg skal være ærlig og innrømme at jeg ikke har satt meg inn i tekstene, det er mulig at det er det som har trukket albumet opp, for musikalsk er det ikke så mye å skryte over for min del. Power er vel min favoritt.

Likte "All of the Lights" ellers så var det ikke så mange av dem jeg orket å høre på mer enn en gang eller to

Lenke til kommentar

Skjønner kanskje at sangene ikke faller i smak, men jeg synes alle er dritgodt skrevet, óg melodiene og beatene. Sangenes lengde er noe jeg kanskje slet med, jeg pleier som regel si sangene over 3 minutter er bortkasta, men etterhvert ble jeg mer glad i de lengre sangene. Åpningen på plata er jo legendarisk, og de påfølgende fire like interessante. So appalled klarer jeg derimot ikke så lenge, og foruten Runaway var det lite av de resterende seks til ni minutter-varige sangene jeg fikk stort med meg. Nå har jeg derimot fått mye bedre sans for både Devil in a new dress, Hell of a life, Blame game, den vakreste Lost in the world, som munner ut i den poetiske Who will survive in America. Itunes-bonussporet See me now er også blant de mest fengende på albumet. Med andre ord et fantastisk album etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...