Bleda Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Når eg ska in på internett åpne eg exploreren så har eg startsiden.no som startside, men plutselig så skifter det seg til http://find-quick.com/ (ikke trykk da fucker pc en seg) og det komme ropp ein ny linkbar (ting) me masse dritt på og min toolbar.google.com link og search bar går vekk... ka ska eg jørr... eg har søkt på "evioossklly" d den heter.. eg har prøvd og ta den vekk men ingenting hjelper!.. noen som har samme problem? PLIS! hjeeeeeelp!!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 last ned adaware og spybot fra download.com. En av disse burde fjerne møkka. Tenk og over hva du gjorde før dette begynte... PS. skriv bedre topic når du poster! Lenke til kommentar
Bleda Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 jaoki.. d me topicen var fordi eg skrev så fort trodde eg hadde d travelt men jaja.. eg har adaware nyeste men d ble ikke fjernet.. eg har nettopp reformatert... så eg har bare instalert nesten ikke brukt internet Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Når noe lignende skjedde hos meg så var det fordi jeg installerte msn plus (min egen feil siden jeg ikke leste disclaimeren...) Prøv spybot serach & destroy og. Det adaware ikke finner finner som regel den Edit: det tar faktisk ikke lenger tid å skrive en forklarende topic Lenke til kommentar
Rim Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Det er et program som er installert. Antagelig har det kommet opp et vindu når du har gått inn på en webside og du har klikket Ok/Ja til hva enn det spurte om eller du har lav Internett sikkerhets-instillinger. Sjekk Legg til/Fjern programmer og avinstaller det der. Evt. Bruk Opera. Ta også og kjør Windos Update til det ikke er flere oppdateringer igjen. Det kan være en side som har utnyttet et sikkerhetshull som har installert dette. -Rim Lenke til kommentar
FamP Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Gå også til Start -> Kjør ->> msconfig Når msconfig starter, sjekker du i Oppstart om det ligger noen programmer som du ikke kjennes ved. Eller kan du starte regedit og gå til: HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionRun Der ser du også om noe "fremmed" er kommet inn og som kan slettes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå