Odesseiron Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Microsoft Game Studios Vancouver lager kjernespill til bevegelseskontrolleren. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg liker kinect Håper på noen superfete spill =D Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Godt å se at MS åpner nye studioer istedenfor å kjøpe opp etablerte utviklere. Dette er noe de burde fortsette med i fremtiden. Det blir spennende å se hva MGS Vancouver holder på med. Jeg har ikke kjøpt Kinect ennå, men jeg kan gjerne skaffe meg dingsen om det kommer noen flere interessante spill. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hos meg så har Kinect ganske mange spill som jeg pleier å spille. Liker best Dance Central og Kinectimals . Har bare 4 Kinect spill til nå hehe! Kan håpe på et skikkelig hardcorespill som bruker Kinect på en ny måte Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Kinect Sports og Dance Central frister, men aller helst har jeg lyst på et kinect-spill med en historie. Noe i samme sjanger som Milo-demoen til Lionhead. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå