Kirua Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hei. Om noen her har vært borti It'slearning så trenger Jeg hjelp. Jeg jobber på en skole. vi sperrer nettet til elevene når de har heldagsprøver, men de har fortsatt adgang til it'slearning der de leverer besvarelser, men kun den nettsiden. Det ryktes da på skolen at noen kommuniserer med skype igjennom it'slearning. Har noen en forklaring på dette? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ryktes det at de kan kommunisere med skype, eller spesifikt at de gjør det gjennom itslearning? Lenke til kommentar
Kirua Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Ryktes det at de kan kommunisere med skype, eller spesifikt at de gjør det gjennom itslearning? Det ryktes at de gjør det gjennom it'slearning, men tror egentlig ikke det. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er nok mange av elevene som har internett. Dette får de gjennom mobilen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Du jobber ikke tilfeldigvis på Laksevåg VGS? Der var det iallefall fullt mulig å bruke Skype når andre tjenester som MSN var sperret, men det tror jeg nok beror mer på at Skype bruker en annen port enn at det foregår "gjennom It's Learning". Dette var da helt uten mobilt nettverk, de med mobilt nettverk kunne gjøre som de ville under samtlige eksamener. Lenke til kommentar
NoShoes Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Vel, om de går gjennom mobilt nettverk kan en jo alltids prøve en sånn under eksamen : "dealextreme.com/p/wide-area-cell-phone-signal-blocker-40m-radius-7059" kan de verken sende sms eller koble seg på nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå