Odesseiron Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det er en gjeng superveteraner som står bak Prey 2. Les hele saken Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 For meg ser Prey 2 bedre ut enn Prey noen gang har gjort. Nå er jo jeg en ganske stor fan av åpne spill hvor man kan gjøre mye som ikke har med selve historien å gjøre. Lettere å leve seg inn i spillet da Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg ble skuffet først da de sa de droppet alt fra Prey 1, så i realiteten er det eneste som er igjen er tittelen. De kunne like gjerne ha laget en helt ny serie uten at det hadde gjort noe fra eller til. De har jo ikke engang portalene fra Prey 1, og portalene var jo det som gjorde Prey 1 så bra i første omgang. Men når det er sagt lover det bra, så jeg skal holde et øye med dette. "Alfred Hitchcock har inspirert mye av de lyssatte områdene, i form av «dutch angles»" Hadde vært morsomt om de klarte å få med en dutch oven i Prey 2. Lenke til kommentar
fend Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Faen, gleder meg helt sykt til dette kommer ut!! Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har aldri hørt om dette spillet ? Trodde Prey var et fly spill Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Tror du blander med Wings of Prey og IL-2 Sturmovik: Birds of Prey. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Dudebro-protagonist og en spillverden som minner veldig om kjærlighetsbarnet til Blade Runner og Star Trek = nyskapende? Etter alle "preyviewene" tror jeg forsåvidt at spillet kan bli interessant, men likevel. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Dette kan bli årets overraskelse i 2012 for min del. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det fantes sci-fi før Mass Effect. Du har vel hørt om små franchiser som Star Wars og Star Trek? Eller Dune, for den saks skyld? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Prey 2: It's nothing like the first one Spillet høres for så vidt ganske kult ut. Open world og sci-fi? Sign me up! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå