Gå til innhold

Fjortiss-win

Shushi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uffameg, kall det hva dere vil, men det der var en jævla stor trolling-win. Piffet opp hverdagen for hele skolen sin... laugh.gif

Først lær deg hva trollig er, og når man bruker "win" før du bruker ordene...

Men fint du fikk deg en latter da, tror ikke elevene tar det like humoristisk som deg.

Endret av Kakeshoma
  • Liker 2
Lenke til kommentar

uffameg, kall det hva dere vil, men det der var en jævla stor trolling-win. Piffet opp hverdagen for hele skolen sin... laugh.gif

Først lær deg hva trollig er, og når man bruker "win" før du bruker ordene...

Men fint du fikk deg en latter da, tror ikke elevene tar det like humoristisk som deg.

Jeg tviler sterkt på at lærerne på skolen påstod at noen skulle drepe dem [elevene] i hetens øyeblikk.

Hvordan er dette ikke trolling? "Trolling is an act done with the motive of creating an emotional response"

Endret av Shushi
Lenke til kommentar

Yep, jeg er ganske gangster faktisk. Begynte å lese når jeg var fire år gammel, hadde lest gjennom Ringenes Herre i slutten av andreklasse og hadde langt bedre skriveferdigheter enn gjennomsnittet. Var kanskje ikke den beste på punktsetting, men bortsett fra det hadde jeg få skrivefeil.

På grunn av dette er jeg også verdt mer enn dere, og jeg synes spesielt du (ja du, Pokey) skal respektere meg for det.

Lenke til kommentar

^

da/når :)

For ein heilt fantastisk, morosam trussel. Eg trillar rundt på golvet medan eg skratar den feite ræva mi av meg.

Det der er ikkje trolling. Det er ein trussel.

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...