Shushi Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.7617173 «Alle som står i midt nærvær vil død, spesielt muslimer er utsatt. Våpenet er trygt plassert i sekken og klar til aktion.» han som fikk til det der skal ha kudos 5 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 For å ha kastet bort politiressurser og masse skattepenger på en falsk trussel? Ser ikke hvordan det er win. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har nesten ikkje ord for kor fullstendig idiotisk det er å gjere slikt. TS er vel 14 også, som synest det er kult? 2 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) FYFAEN DRITFETT SPØK AZZ POLITI OG HELE DRITTEN KOM LIZZOM Edit: Hmm, wait wat? Endret 3. mai 2011 av Trollface 1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Muslimerna skall passa sig. Snart kommer folket att vakna. Detta är ett järtecken, och snart skall hoten infrias. 5 Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 uffameg, kall det hva dere vil, men det der var en jævla stor trolling-win. Piffet opp hverdagen for hele skolen sin... :!: 3 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) uffameg, kall det hva dere vil, men det der var en jævla stor trolling-win. Piffet opp hverdagen for hele skolen sin... Først lær deg hva trollig er, og når man bruker "win" før du bruker ordene... Men fint du fikk deg en latter da, tror ikke elevene tar det like humoristisk som deg. Endret 3. mai 2011 av Kakeshoma 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Genialt!!! Elsker sånne folk. 1 Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) uffameg, kall det hva dere vil, men det der var en jævla stor trolling-win. Piffet opp hverdagen for hele skolen sin... Først lær deg hva trollig er, og når man bruker "win" før du bruker ordene... Men fint du fikk deg en latter da, tror ikke elevene tar det like humoristisk som deg. Jeg tviler sterkt på at lærerne på skolen påstod at noen skulle drepe dem [elevene] i hetens øyeblikk. Hvordan er dette ikke trolling? "Trolling is an act done with the motive of creating an emotional response" Endret 3. mai 2011 av Shushi Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) hehe, var vel bare noen fjortisser som kjedet seg i friminuttet, så de fant en eller annen PC i et avsidesliggende rom! http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.7618739 Endret 4. mai 2011 av Shushi Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 *Note to self: Forumets medlemmer er harde mot de harde* 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 «Alle som står i midt nærvær vil død, spesielt muslimer er utsatt. Våpenet er trygt plassert i sekken og klar til aktion.» Med den rettskrivingen der ville jeg også vært bitter på skolen. 2 Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) tja, det norsk-kunnskaps nivået er jo ganske normalt i 13-14-års alderen. Endret 4. mai 2011 av Shushi 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg skrev bedre når jeg var åtte, men du har vel et poeng. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Jeg skrev bedre når jeg var åtte Det tviler jeg strekt på Endret 4. mai 2011 av Shushi Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Yep, jeg er ganske gangster faktisk. Begynte å lese når jeg var fire år gammel, hadde lest gjennom Ringenes Herre i slutten av andreklasse og hadde langt bedre skriveferdigheter enn gjennomsnittet. Var kanskje ikke den beste på punktsetting, men bortsett fra det hadde jeg få skrivefeil. På grunn av dette er jeg også verdt mer enn dere, og jeg synes spesielt du (ja du, Pokey) skal respektere meg for det. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) ^ da/når For ein heilt fantastisk, morosam trussel. Eg trillar rundt på golvet medan eg skratar den feite ræva mi av meg. Det der er ikkje trolling. Det er ein trussel. Endret 4. mai 2011 av Quote 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå