marlo Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Var nettopp inne på Netshop og de har timesalg i dag fra klokken 10.00-20.00! Tilbudene hittil har hatt en veldig god prisreduksjon. Tenkte vi kunne diskutere hvordan produkter man ønsket seg her i denne tråden. De reklamerer også med at man kan ytre seg om det på Facebook-siden deres. Da starter jeg tråden: Jeg ønsker å se et Gigabyte 560 ti SOC eller en SSD rundt 160gb av den nye generasjonen til nedsatt pris i løpet av dagen. Endret 3. mai 2011 av marlo Lenke til kommentar
bmwkurt Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 ønsker ny core i3 2100 eller i5 2500 eller i5 2500k på tilbud! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Hm, kommer opp med de gamle prisene i handlevognen.. Hvordan får man bestilt med tilbudsprisene? Ah, nevermind. Det var cachen her som ødela. Endret 3. mai 2011 av TheScorp Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Noken som har latt seg friste av noke som har vert på tilbud eller? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Var ikke så mye som fristet for min del, men kudos til Netshop for mange gode tilbud! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg kjøpte mye mer enn jeg pleier når det er timesalg: 10 stk 2 TB Seagate-disker til kr 490,- per stykk Akasa HD-dock til kr 395,- OCZ Vertex III 240GB SSD til kr 3490,- Alt i alt sparte jeg vel Ca 15-1600,- på å slå til nå fremfor å kjøpe senere til mer normale priser. Fornøyd med det, kan du si. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Var _litt_ bedre timesalg enn vanlig må jeg nok innrømme ja. Så flere gode tilbud. Flott av NetShop! Lenke til kommentar
phlake Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Aetius: Du sparte ingenting - du brukte bare masse penger ;o) Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Dette fikk ikke jeg med meg Ikke sett noe reklame for salget eller fått mail selvom jeg er på listen deres. Dårlig netshop! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Enig der. De burde sendt ut mail. Jeg så det tilfeldigvis på fjesboka litt etter at det hadde startet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ja, gikk selv glipp av denne dessverre AtW Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 syns brukere her på forumet MÅ bli flinkere til å lage en tråd når time salg kommer! (og oppdatere den. eventuelt sende mail til meg ) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 er vell straffa for adblock men netshop bør sende mail til alle sine kunder når de starter sånne ting =) Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) bruker ikke adblock samt er innom endel norske sider deriblant forumet her + hardware.no forsiden hver dag, har ikke sett noe om timessalget :/ bruker ikke adblock etc Er seagate fan samt trenger mer disker, 490kr stk for 2tb ville jeg lett tatt ihvertfal 6stk av for et nytt raid Sendte en melding til netshop med spørsmål om hvorfor det ikke var noe varsel eller vanlige reklamene overalt på norske itsider. Endret 5. mai 2011 av cruzader Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Beklager til de som ikke fikk dette med seg denne gangen, Neste gang vi kjører et timesalg skal vi også gir beskjed på både mail og bannere :-) Fra Netshop.no sin facebook side..... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har handlet mye på Netshop sine "supertirsdag" tilbud. Blir med neste gang. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kudos for timesalg - krass kritikk for å kun informere om den på fjasboka - ikke alle sjekker den hver måned! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå