fjarle Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Samsungs nye nettbrett funnet på messe. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hmm, lurer på hvordan det fungerer å bruke denne som touchcreen i heimen for å styre lys og musikk o.l, felle den inn i veggen. AtW Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Synd at den ser ut som en blåkopi av Ipad. Får håpe Apple vinner kopierings rettsaken mot Samsung. Venter heller på at Asus får ut fingern og lanserer Eee Pad med 3G. Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 MikkelTM: joda, du kan utvidde minne med microSD Svedge: blå kopi av ipad? er du skækk? bare fordi den har en knapp som ligner litt og har kanskje litt av den samme dimensjonen så betyr det ikke at det er en kopi! se på OS ffs! det er der de skiller seg ut, ikke på hvordan de er bygget, den kan for pokker ikke være formet som en trekant heller! LITT mer konstruktiv kritikk er du snill!! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Som Apple hateboy, vil jeg ikke ha noe som har 99% likt design med Apple produkter . Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Haha, en sort overflate, for et konsept. Er vel ikke så veldig aktuelt å ha en hvit skjermoverflate heller. De kopierer ikke, de kjører samme stil; minimalistiskt. Men for de som fortsatt mener de kopierer: Artig at en kopi er bedre enn orginalen da Endret 3. mai 2011 av Möllers Tran 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg er litt i tvil på om jeg vil ha 8.9 eller 10.1 . Tenkte jeg skulle la ei nettfjøl ta over de lette laptop oppgavene når jeg er på hjemmebesøk (surfe nett, chat og film/musikk). Tror jeg får la prisene bestemme Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Som Apple hateboy, vil jeg ikke ha noe som har 99% likt design med Apple produkter . Må si jeg lo godt av dette innlegget når man snakket om "design" og viste bilder av sorte avrundede firkanter Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Fikk lyst på samsung galaxy tab, men så så jeg hvor mye det lignet på apple iPad 1. Så da blir det vel iPad 2 på mag i stedet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Fikk lyst på samsung galaxy tab, men så så jeg hvor mye det lignet på apple iPad 1. Så da blir det vel iPad 2 på mag i stedet Hehe, dette er faktisk noe av det vittigste jeg har lest på en stund AtW Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Artig at en kopi er bedre enn orginalen da Få innlegg gjennom tidene har fått meg til å le høyt i stolen. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hakk hakk hakk.. lagg lagg lagg, som alt med android under panseret Latterlig i 2011. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hakk hakk hakk.. lagg lagg lagg, som alt med android under panseret Latterlig i 2011. Du må ha hatt dårlig erfaring. Jeg har kun gode erfaringer med Android. Desire HD'en min funker som en draum med stockrom 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ikke vanskelig å unngå lagg når desktop kun består av ikoner. Android har ihvertfall tatt seg bryet med å tillate aktive widgets på desktop. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hvem sier jeg kun mener desktop? Generell navigering, i apps, web browsing og det meste annet man gjør. Prøver å like android men akkurat det der irriterer meg grønn. Sitter igjen med en jallafølelse der man ikke hadde trengt å gjøre det. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hakk hakk hakk.. lagg lagg lagg, som alt med android under panseret Latterlig i 2011. Såklart om du kjøper en jallaandroid til 1000kr, så får du ytelse deretter. Jeg finner ikke noe lag i min galaxy s med gingerbread, whatsoever. Så du får skylde på brukerfeil. 1 Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jallaandroid til 1000 kr? Jeg kommenterer artikkelen om dette nettbrettet etter å ha sett videoer av den. Broren min har en galaxy S og det er ikke noe bedre der. Jeg er over gjennomsnittet interessert i mobiltelefoner og jeg vil si jeg har sett en del reviews og testet en del selv. Man skal få bruke hva man vil, men jeg kommer aldri til å skaffe meg en droid før dette er fikset. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jallaandroid til 1000 kr? Jeg kommenterer artikkelen om dette nettbrettet etter å ha sett videoer av den. Broren min har en galaxy S og det er ikke noe bedre der. Jeg er over gjennomsnittet interessert i mobiltelefoner og jeg vil si jeg har sett en del reviews og testet en del selv. Man skal få bruke hva man vil, men jeg kommer aldri til å skaffe meg en droid før dette er fikset. Da er det nok bare å fikse deg selv, for det er brukeren som ikke klarer å opprettholde mobilen sin rask at du opplever hakking. min galaxy s finnes ikke hakking eller lag på. Dette er ikke ios, hvor alt gjøres i det skjulte uten at du aner akuratt hva den driver med. Med Android så har en kontroll. Kontroll er også negativt for mindre teknologi-interesserte da det bringer til flere BRUKERFEIL. You do the math. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg