Icedragon520 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hei. Jeg ser etter en applikasjon som er av type office som kan skrive/redigere filer i Android, men den må kunne se nettverksdisker. Jeg har satt opp VPN og ser filene via ESstrong filutforsker, den ligger på en server. Får åpnet filen, men som skrivebeskyttet selv om bruker har rettigheter til å skrive i den, problemet blir da at når jeg skal lagre denne filen igjen, finner den bare de lokale diskene, som C og CD card. Dette skal kjøre på en Samsung Galaxy Tab, altså android opprativsystem. Er det noen der ute som vet om en slik app finnes? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Google har jo kommet med Google Docs som lar deg gjøre akkurat dette. Denne appsen er gratis og du finner den på Android Market. Ellers har du betalingsapps som Quickoffice. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Google har jo kommet med Google Docs som lar deg gjøre akkurat dette. Denne appsen er gratis og du finner den på Android Market. Ellers har du betalingsapps som Quickoffice. Hei godt forsøk men dette er ikke det jeg ser etter. Dette er ikke til meg privat. Google ser bare mine dokumenter på min konto. Jeg leter etter en app som ser nettverksdisker, som f.eks en delt enhet som på datamaskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå