mcgroven Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Tar selv ansvar for å lage film av egne spill. Les hele saken Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hoisann, interessant. Er det noen som vet hvordan man skal håndtere kildematerialet, er det de som har laget det i utgangspunktet. Om Ubisofts spillbaserte filmer blir fantastiske er derimot ikke garantert... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Nå kan vi glede oss til masse kvalitetsfilm. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Nå kan vi glede oss til masse kvalitetsfilm. Nja.. Vi får se, de fleste spill->film har vel egentlig ikke kommet så godt ut Tenker hvertfall på Doom ^^ Men man kan jo få det til Må jo ha trua på at det skal gå ann å lage bra filmer av spill, siden Gears of War skal bli film Lenke til kommentar
shalawsorchi Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Shalaw Sorchi, mafakkas ! ;D Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Gleder meg til man kan kjøpe Ubisoft-filmer som kun kan sees når man er koblet til internett og serverne deres er oppe, og som installerer root-kits på TVen. 2 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Gleder meg til man kan kjøpe Ubisoft-filmer som kun kan sees når man er koblet til internett og serverne deres er oppe, og som installerer root-kits på TVen. Haha, priceless. Men har dette egentlig blitt gjort før, eller snakker vi en liten "mini-revolusjon" her? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Personlig håper jeg bare at dette kan føre til at Uwe Boll får mer å gjøre. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det jeg forsøkte å si var at nå kan vi glede oss til masse kvalitetsfilm...hvis vi tror på julenissen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Må man ha konstant nett-tilgang for å se dette? Lenke til kommentar
Azper Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Adrien Brody som Desmond Miles, Trond Espen Seim (Varg Veum) som Sam Fisher. Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jack Nicholson som Desmond Miles, og Morgan Freeman som Sam Fisher = kun de beste er gode nok! Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hvem kan spille Desmond? Edward Norton eller Sam Worthington kanskje? Og selvfølgelig Kristen Bell som Lucy. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hm, etter den forferdelige filmatiseringen av Prince of Persia vet jeg ikke hva jeg skal si. Kanskje like greit at de dropper hele opplegget. Lenke til kommentar
mathiias95 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Robert Downey Jr. som Desmond Miles! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå