BP da Coder Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg driver og programmerer et webshop for et lokalt firma, og nå er jeg ute etter folkets mening http://cold-blade.com/trh-it Hvis dere vil teste handlekurven, så kan dere kjøpe deler på "Stasjonær PC", "Bærbar PC" og "Tastatur/mus". Flere ting har jeg ikke giddet å lagt til Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg for min del syns den er litt for kjedelig. Likte ikke helt logoen. Den streken ser litt rar ut egentlig. Ellers er den helt grei. ps. dette er bare tips. har egentlig ikke så mye peil på dette. Bare se på siden min.. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Grei nok. Noen tips ang. funksjonalitet: - Mulighet for å legge til vare i handlevogn, rett fra listen. - Bedre visuell feedback ved mouseover i liste (endre bakgrunnsfarge eller noe) - I informasjonsbildet: flytt bestll-knappen over bildet. Da blir den alltid synlig, selv om det er mye tekst der. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Likte ikke måten du viser fram handlevognen på. Mener det bare blir kaotisk å vise all info på den lille plassen du har satt av. Må være bedre å vise antall varer og totalsum, så kan du heller linke til den fullstendige handlevognen i et nytt vindu Lenke til kommentar
BP da Coder Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 jeg takker for forlsagene. noen her var veldi gode... men jeg trnger hjelp med den moude over greia... jeg driver ikke med event programmering på nettsider, og er ikke vant med det. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Som nevnt var den streken i logoen litt rar... En bold ikke-serif font passer ikke helt med en "tegnet" strek.. Dessuten tror jeg AA på den halvsirkelen er litt dårlig. Funksjonaliteten er grei nok synes jeg, men alt for kjedelig design, grått mørkeblått og hvitt.. Den mørkeblåe fargen understreker dette. Hva med å f.eks heller bruke orange noen plasser (linker?) , lage noe mer i toppen, og gjøre noe spennende med menyen? Noe som at det blir en annen bakgrunnsfarge/skriftsfarge når du tar musa over noe i menyen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå