Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

forbannelse eller gave?

Anbefalte innlegg

det har seg slik at jeg har et STORT problem.

størrelsen på mitt "kjærlighets instrument" er vel over gjennomsnitt, har målt fra 19-21cm.

klarer også å beholde ereksjon uten å få orgasme i godt over 20minutter under sex.

dette har jeg merket til å være et stort problem med min nye kjæreste.

hun var jomfru før vi møttes og vi hadde sex første gang 30april.

hun syntes det først var smertefullt og blødde ganske mye i ettertid(normalt jeg vet).

problemet er at ingen av oss fikk orgasme under akten(som varte i over 20minutter) og med tanke på at det var så smertefullt den første gangen er jeg redd for at det kommer til å gjøre like vondt når/hvis vi har sex flere ganger.

vi valgte også å avslutte akten fordi vi begge var slitne og skuffet over at ingen av oss fikk orgasme.

så jeg lurer på om problemet ligger i at hun uerfaren og gjerne for nervøs for å kunne klare å få orgasme, eller om det ligger med meg at jeg har en "unormal" størrelse og klarer å ha sex i "unormalt" lang tid?

(hun er min andre seksuelle partner hvis det har noe å si)

Postet av anonym: fd66cf822c45ea40344cdaba07dca83d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

det har seg slik at jeg har et STORT problem.

størrelsen på mitt "kjærlighets instrument" er vel over gjennomsnitt, har målt fra 19-21cm.

klarer også å beholde ereksjon uten å få orgasme i godt over 20minutter under sex.

dette har jeg merket til å være et stort problem med min nye kjæreste.

hun var jomfru før vi møttes og vi hadde sex første gang 30april.

hun syntes det først var smertefullt og blødde ganske mye i ettertid(normalt jeg vet).

problemet er at ingen av oss fikk orgasme under akten(som varte i over 20minutter) og med tanke på at det var så smertefullt den første gangen er jeg redd for at det kommer til å gjøre like vondt når/hvis vi har sex flere ganger.

vi valgte også å avslutte akten fordi vi begge var slitne og skuffet over at ingen av oss fikk orgasme.

så jeg lurer på om problemet ligger i at hun uerfaren og gjerne for nervøs for å kunne klare å få orgasme, eller om det ligger med meg at jeg har en "unormal" størrelse og klarer å ha sex i "unormalt" lang tid?

(hun er min andre seksuelle partner hvis det har noe å si)

Se lengre oppe, ta det rolig så "løsner" det seg nok :thumbup:

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Nå ser ikke jeg på 20cm og 20 minutter som unormalt lang eller unormalt lenge (over gjennomsnittet, ja, men det er ikke snakk om ett monster på 30cm+ heller). Men, de to i kombinasjon med at frøkna di er jomfru kan nok bli smått smertefullt, ja, og da spesielt i starten.

Ta det rolig, kjør på med masse forspill, sørg for at hun er våt nok, og ta det sakte. De første gangene, i hvert fall. Slikt går seg stort sett til. =)

• Liker 1
Lenke til kommentar

... det er ikke sååå normalt at jenter blør masse i ettertid ... sist jeg hørte om at det skjedde så var det fra en daværende kompis som hadde en monsterkuk på 30+.

Om manglen på orgasme: slapp av! Hun var jomfru før deg og sjansen er stor for at hun aldri har hatt en orgasme før. La henne bli trygg rundt deg og din penis, ta det sakte og husk masse glidemiddel. Det at selve målet med akten skal være en orgasme er feil måte å tenke på, og vil gjøre akkurat det motsatte for dere begge; dere begge ender opp med å være så stresset over at ingen av dere ''kommer'' at dere faktisk ikke får orgasme. Tenk heller at målet med samleie er å ha det godt, morsomt og å komme nærmere din elskede!

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Ikke orgasme først gangen hun hadde sex? Vel, nå ja, har hatt sex i godt over et tiår snart, fortsatt ikke hatt vaginal orgasme da men!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

En av de største mytene gutta tror er vel at alle jenter får orgasme kun ved penetrering. Det er slett ikke tilfellet.

Lenke til kommentar

1. Den er ikke såååå stor som du skal ha det til

2. Du holder ikke ut såååå lenge du skal ha det til.

3. Hun var jomfru og din andre seksuelle partner.

Tro meg, det at penis er stor er ikke i seg selv nok til å tilfredsstille parter, eller seg selv for den del.

Forøvrig kan du jo i begynnelsen ta fingrene til hjelp, dersom hun synes det blir for vondt når du penetrerer med penis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...