Gå til innhold

Disse kommer til E3 2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste noe greier om Agent, at det enda er under utvikling og blir et PS3 eksklusivt spill, så tror vi får mer info om det.

Agent har blitt kanselert. Viss det ikke er tatt opp igjen da, leste det for 1 mnd siden.

Jeg tror du tenker på The Agency. Det ble kansellert i mars.

Agent er nok fortsatt under utvikling, men jeg er fristet til å klassifisere det som vaporware. Det har gått snart to år siden det ble annonsert, og stort sett det eneste vi har hørt om spillet er at det er et agentspill(duh). Får håpe Rockstar letter på sløret på E3 om et par uker.

Lenke til kommentar

Ser mest frem til Uncharted 3, Rage, BF3, Skyrim, Final Fantasy XIII-2, Resistance 3 og Legend Of Zelda Skyward Sword på E3. Disse bør bli vist frem med gameplay, lanseringsdato osv. Resten av spillene som dukker opp som for eks Gears 3, har jeg desverre sett før og ikke noe å glede seg til med andre ord...

Lenke til kommentar

Ser mest frem til Uncharted 3, Rage, BF3, Skyrim, Final Fantasy XIII-2, Resistance 3 og Legend Of Zelda Skyward Sword på E3. Disse bør bli vist frem med gameplay, lanseringsdato osv. Resten av spillene som dukker opp som for eks Gears 3, har jeg desverre sett før og ikke noe å glede seg til med andre ord...

Huh? Av de spillene er FF XIII-2 det eneste som ikke har fått betydelig dekning av media. Fire av spillene har også fått fastsatte lanseringsdatoer.

Selv håper jeg at vi får høre mer om maskinene og spillene som fortsatt har et snev av mystikk rundt seg. Som f. eks Project Cafe, NGP, Agent, Kingdoms og Super Mario 3DS. Helt nye annonseringer hadde heller ikke vært å forakte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Sony sin konferanse skal tydligvis vare i 5 hele timer! men uheldigvis har skolen min en forbasket klasse tur 6-8 juni, så jeg går glipp av LIVE sendingene :/

Selve pressekonferansen varer nok som vanlig i rundt 90 minutter. Etter pressekonferansen slippes journalistene løs og får prøvespille spillene som ble vist frem, dette er helt vanlig, og fokuset her vil nok trolig være spill til den kommende NGP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...