Gå til innhold

Disse kommer til E3 2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av spill ser jeg frem til å høre og se mer av:

The Darkness II

Prototype 2

Prey 2

The Elder Scrolls V: Skyrim

Rage

Risen 2: Dark Waters

Dead Island

Mass Effect 3

Batman: Arkham City

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Super Mario 3DS

Paper Mario 3DS

Doctor Lautrec and the Forgotten Knights

Professor Layton and the Mask of Miracle

Two Worlds II: Pirates of the Flying Fortress

The New Adventures of Sherlock Holmes: The Testament of Sherlock

Saint's Row: The Third

GTA V

Lenke til kommentar

Av spill ser jeg frem til å høre og se mer av:

The Darkness II

Prototype 2

Prey 2

The Elder Scrolls V: Skyrim

Rage

Risen 2: Dark Waters

Dead Island

Mass Effect 3

Batman: Arkham City

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Super Mario 3DS

Paper Mario 3DS

Doctor Lautrec and the Forgotten Knights

Professor Layton and the Mask of Miracle

Two Worlds II: Pirates of the Flying Fortress

The New Adventures of Sherlock Holmes: The Testament of Sherlock

Saint's Row: The Third

GTA V

blir GTA V avduket på E3? :O

Lenke til kommentar

Gleder meg til E3. Først i fjor satt jeg og fulgte med på de tre stores konferanser og i år skal jeg gjenta det.

The Elder Scrolls V: Skyrim er selvfølgelig et spill jeg vil se aller mest av. Andre spill som: White Knight Chronicles II, Dead Island, Risen 2: Dark Waters, Kingdoms of Amalur: Reckoning, Mass Effect 3, SSX, Super Mario 3DS, The Legend of Zelda: Skyward Sword, Ninja Gaiden III, Assassin's Creed Revelations, Rayman Origins: Episode 1, TrackMania2 Canyon er de jeg vil se. Håper på flere spill også, men det er ikke sikkert de blir tatt med. Håper det blir noen overraskelser.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

BioShock: Infinite, Prototype 2, Rage, Dead Island, Battlefield 3, Mass Effect , Star Wars: The Old Republic, Gears of War 3, Assassin's Creed Revelations, The Lord of the Rings: War in the North - er spill jeg skal sjekke ut :D

Noen som forresten husker fra i fjor? Kodename: Kingdoms eller noe? Håper det kommer noe mer fra dette, for det så FETT ut, selv om det bare var en kort intro :p Crytek og ikke Crysis kan bli kult :D

Lenke til kommentar

Noen som forresten husker fra i fjor? Kodename: Kingdoms eller noe? Håper det kommer noe mer fra dette, for det så FETT ut, selv om det bare var en kort intro :p Crytek og ikke Crysis kan bli kult :D

Codename Kingdoms dukker helt sikkert opp på E3. Ryktene sier at det er et førstepersons actionspill med støtte for Kinect, men vi må nesten vente til de viser frem spillet selv.

Lenke til kommentar

Jeg har lest at Codename Kingdoms utvikles utelukkende til Kinnect. Det skal være et førsteperson melee-actionspill. Blir spennende å se!

Fett!! :D Har litt lyst på ett med "perfekte" slåssebevegelser med sverd/skjold osv. Håper det blir fett =D Gleder meg til E3 :D

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til mer info om Trackmania 2 og ManiaPlanet jeg. Hadde også vært artig med mer info om ShootMania. Men men. Er også litt sugen på informasjon om multiplayeren til Battlefield 3. En multiplayer-trailer hadde ikke vært dumt. Skyrim har jeg en litt lunken holdning til forløplig, men det kan jo fort bli bra. Jeg bare håper UI-et ikke er totalt håpløst på PC slik det var i Oblivion.

Lenke til kommentar

Ubisoft har annonsert hvilke spill de kommer med, oppdelt i tre kategorier:

High Definition:

-Assassin's Creed: Revelations

-Call of Juarez: The Cartel

-Driver: San Francisco

-Rayman: Origins

-Tom Clancy's: Ghost Recon: Future Soldier

Online:

-From Dust

-Tom Clancy's: Ghost Recon: Online

-Trackmania 2: Canyon

Casual:

-The Adventures Of Tintin

-MotionSports: Adrenaline

-Rocksmith

-Raving Rabbids

-Just Dance

-Your Shape

Kilde

Sony sin E3-side

Link

Om dere går inn her, så der det ut som om Sony skal vise frem 9 PS3-spill. Uncharted 3, Resistance 3, Ratchet, Twisted Metal og Infamous 2 er kjente. Hva kan de andre spillene være? Jeg tipper på Last Guardian, Starhawk, Sorcery og God of War 4.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...