CCola Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hei! Har hatt en HTC Desire i snart ett år nå, og de 2 siste mnd har jeg hatt et problem. Jeg får verken tatt bilder, hørt på musikk, vel ingenting siden minnekortet ikke vil leses. Følgende beskjed kommer opp på skjermen "SD-kortet har et uventet problem. Bank litt på det... osv". Ser noen før meg på forumet har hatt lignende problem, men ingen svar, så jeg håper det er løst nå! Har prøvd med flere minnekort, så det er tydelig noe med telefonen og ikke minnekortet. Takk for svar! Mvh, Jon:) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Haha! Fikk det faktisk til via dette: "I solved the problem easily. Just go to Menu/Settings/SD&PhoneStorage. Then pull down the notification bar and tap where it tells you that the sd card has an unexpected problem, while it is working to solve it quickly tap Unmount SD Card on the previous screen a few times, this should allow you to format the card to the phones specification. Thus solving the problem in it's entirety" Lenke til kommentar
Xinopay Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hadde liknende problem, men trengte ikke å formatere kortet. Jeg koblet telefonen til en PC med Windows, og utførte en "diskskanning" eller hva det nå heter. Har lett litt rundt og funnet ut av dette problemet kan skyldes iPhoto-indeksering på Mac, noe som stemmer bra for min del, da min Desire var tilkoblet en venns Mac dagen før problemet oppstod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå