xiao shan Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg er på utkikk etter ny bærbar pc til skolestart og lurte på om noen har kanskje hadde noen gode tips/gode råd å komme med? Ting jeg legger vekt på: 15,5 tommer skjerm. (helst matt) i5 prossesor. (helst 2 genrasjon) Grafikkort som matcher HD5650/GT540M. God byggekvalitet(design spiller ikke så stor rolle) Så lavt viftestøy/varmeutvikling som mulig. Eks. på en pc jeg har sett litt på: Jeg vet at jeg har satt høye krav, så selv om dere ikke finner akkurat det jeg spør etter så for all del kom med forslag for det! Alle forslag mottast med glede. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Her er ASUS x53sv noe. 15,6 tommers i5 prosessor 2 gen. 2410m gt540 4 gb ram 6500,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=630919 2 Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 hva heter den siden hvor man kan sjekke grafikk kort opp mot hverandre? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 notebookcheck.net - Laptop Video Graphic Cards - Benchmark List Denne du tenker på? Lenke til kommentar
xiao shan Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 takk for svar gangangan. skal følge med på den! virker som en bra pc. haha. kapring av tråd much alex? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Om du skal kjøpe til skolestart er det nok kommet en del nye modeller... Lenke til kommentar
xiao shan Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Om du skal kjøpe til skolestart er det nok kommet en del nye modeller... jupp, det veit jeg, men skal følge med fra nå av, så da trenger jeg noen referanse punkter jeg kan sammenligne med:) haha! takktakk alex! xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå