kasamo2 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ok, må først si at jeg ikke er sikker hvor jeg skal legge denne tråden. Men til saken Hei, det har seg sånn at jeg har en Ipod touch 3g som har ligget stille urørt rett før jul som er ca 6mnd siden. Så når jeg skulle prøve og skru den på idag, så står det at det er 21646048minutter den er låst. Sånn helt plutselig. som jeg regna ut blei til 42år. Jeg har prøvd noen ting som jeg har googla meg fram til, men ingenting ser ut til og fungere. Den er helt sperra. Vis ingen har noen tips til hvordan den kan fikses så tror jeg at jeg rettogslett må knuse den Er ganske kraftig irritert nå Men jeg er evig takknemmelig for all hjelpen jeg kan få Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Har du prøvd å resette den? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Har du prøvd å resette den? Jeg kunne godt prøvd det, men hvordan ? Jeg får ikke kontakt med itunes, fordi det står den må være låst opp... Å får ikke gjort noe med ipoden. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 http://support.apple.com/kb/ht1430 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå