Hansien Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Hvor mye bruker den på mila? Man måler ikke biler med åtte sylindre eller mer med liter på mila. Derimot, moro per mil! Misunner deg motoren, gutt! Endret 8. august 2011 av Hansien Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Korrekt. Dog på tur fra Oslo til Trondheim snittet jeg 12.69 opp (med en del grisekjøring over fjellet) og 11.65 ned (med rolig kjøring og kø fra Espa). Syns ikke det er så ille jeg. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ajaj, og jeg som syntes det blir mye når jeg havner over 0,6 på mila! Har du kjørecomputer som viser drivstofforbruk, eller regnet det manuelt? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Har kjørecomputer, men holder oversikt her: http://www.spritmonitor.de/en/detail/453951.html?cdetail=1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Liten smakebit: Video: http://www.youtube.com/watch?v=v9sbHI_R-Lk 2 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hehe, den var lett på rævva ja Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Nye dekk bak er nok nødvendig med såpass motor ja Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Heftig! Så ikke ut som du tok i fælt før det skjedde noe! Gateslicks bak eller? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Gateslicks ja. Helt vanvittig scary å kjøre med på bane. Gikk greit på autobahn. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Sykt digg lyd i den bilen din! Var det fett å kjøre rundt sløyfa? Du fikk vel klistremerket? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Lyden er herlig. Hver gang folk poengeter kasettspilleren gir jeg bare på litt og folk tar den med en gang Sløyfa var konge! Skal være bedre forberedt neste gang. Ble ikke noe klistremerke på meg desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå