Llandari Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ahhh! Tenkte baksetet når jeg leste Setet til venstre er jo reservert til en villig, myk og høyrehendt blondine! Har du tenkt å la en villig, myk og høyrehendt blondine kjøre bilen? Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Nice nice. Gratulerer med ny bil, jeg gleder meg til updates Jeg har alltid hatt lyst på en sånn bil Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Nok en gang gratulerer med ny bil, Wheelman! Herlig å se en worklog oppe. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Det er en veldig strøken bil men kun noe småpirk som egentlig ikke er noe å bry seg om. Og motoren går som en klokke og sparker fra som et uvær Endret 3. mai 2011 av Glufsa Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Litt rust på takluka, en gasspedal som knirker, litt slitte fordekk og.. kassettspiller? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Kassettspilleren er jo awsome. Knirkete pedal er ikke så vanskelig å fikse. 2 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har til og med kassettspiller i min 750iL fra -98, blir dog lite brukt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kassettspiller er jo bare et stort pluss. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kassettspiller er jo bare et stort pluss. Spesielt hvis du har hele trygg trafikk serien på kassett 3 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Nais tralle dette ja! Ang tips til felgrens, så er dette en som ABSOLUTT bør taes en titt på: P21S - Teh best rens evar Spray på, la det virke i 10 min, og sjekk ut hvordan det ser ut etterpå. Møkka vil til slutt slippe på en måte du aldri har sett før: Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Vil gjerne se et bilde av hvordan det ser ut ETTER rens. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Så lenge det ikke er noen helvettes asfaltflekker som har satt seg, så blir det helt rent etter en runde med denne. Norges flinkeste detailere bruker mye av denne felgrensen, og den er virkelig god. Prøvde den selv en gang, og hadde aldri trodd det skulle løsne møkk på DEN måten! Alt rant jo bare av! Det er det VELDIG få felgrenser som klarer idag. Turtle kan man bare glemme for å si det sånn. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Asfalt er ikke så stort problem, det verste er bremsestøvet. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Asfalt er et stort problem jo. Bremsestøvet går ihvertfall av med denne! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Mail i dag: Hei igjen Adrian ! Hadde vært fint å kunne se deg og bilen, slik at vi finner den rette gass/bremsen til deg :-) Mvh Roger 1 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Grattis med fet BMW! Morsomt å se at det kommer flere BMW-eiere på forumet, det var ikke så mange for knapt 1 år siden. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Liten update! 17. Mai-vask og nye fordekk På lørdag ble det hektisk. Vi skulle brått helt til Åmli i konfirmasjon, så nye dekk måtte på ASAP. I fjor ble forstillingen overhalt da den brått begynte å slite på kantene på dekket. Forrige eier rakk ikke bytte disse før bilen gikk i vinterlagring så jeg fikk med et flott sett når jeg kjøpte bilen. På morgenen raste jeg og en kamerat innover for å få satt på disse. De gamle dekkene, noe kantslitte: Side by side: Up she went! Vask og litt felgrens! Siden jeg ikke får Cadillacen ut til 17. Mai måtte Ronja detaljeres litt Hun var noe skitten og full av pollen og annet i dag: - Min far tok innitiativ og begynte, uten å fortelle meg, så jeg ble med ca halvveis. Felgene ble min jobb, disse er helt horrible å holde rene: Så, såpe på! Oog såpe av: - Hadde ingen tannbørste tilgjengelig desverre. Så litt ble igjen. Skal ta et bilde av bilen i morgen, solen gikk ned før vi ble ferdig i dag Bonusbilde fra helgen: - Fantastisk overnattigssted! Og farfars W124 Endret 16. mai 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Åssen går det med "kebabtrallen" ? Endret 30. mai 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Bare bra. Den står ganske parkert om dagen - deler til ombygging er enda i bestilling. Ble lovet ferdig bil før 17. Juni Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Du er ikke snau! Flott bil - kommer nok til å følge med videre. Hva skjedde med XC70-en? Nevermind, leste worklog-tråden. Endret 30. mai 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå