Populært innlegg WheelMan Skrevet 2. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) - Ronja Rövardotter Litt fabrikkfakta om bilen: Motor : 4990cc N/A SOHC V12. Girkasse: Adaptiv Automat, 4-speed. Krefter: 340 BHP @ 5800 RPM (chippet) Moment: 500 Nm @ 2-3.5k RPM (Maks 560 @ 5k). Forbruk: 11.3-12.50 langkjøring, 20.00++ bykjøring (l/100km) Modell: 1994 (bygd Okt. 1993, først.reg 1995 (BMW-eid)) Hjuldrift: Open diff RWD Skiltnummer: Lenger en ditt! Farge: Diamantschwartz m/ schwartz leder og velour. Lengde: 4,78 meter Bredde: 1,85 meter Bakkeklaring: 11cm Bagasjeplass: 320 liter Vekt: ~1790 kg (Ekstra)utstyr: EDC-dempere (elektroniske, S og K) Orginale AC Schnitzer 2-piece 17" (15k stk!) med Dekk bredere enn månen (255 og 275/40/17) Airbag på begge sider Hi-Fi stereo (12 høyttalere) Kassettholder Cruisekontroll Orginal alarm Innebygd telefon (med skikkelig telefonrør!) Comfort-seter (u. mem.) Takluke Elektriske vinduer Elektrisk solskjerm i bakrute /midlertidig førstepost Endret 3. mai 2011 av WheelMan 11 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Utrolig pen 8'er. Har alltid hatt lyst på en slik selv, synes baken er så rå på disse Ser frem til mer om denne. 1 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ren skjær galskap. Elsker det! Denne må bare inn i mine innlegg! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Ref. Petters kommentar 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Du din *****!!! Ikke bare kjøper du en av mine realistiske favorittbiler, men du henter den pokker fra MIN kommune også! Frekke lille *** ANYWAY! Pen bil, skal denne også bygges om slik du kan kjøre den? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Tørr ikke gi gass pga bilen forran meg som jeg måtte bremse ned for å ikke kjøre i ræva på. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Du din *****!!! Ikke bare kjøper du en av mine realistiske favorittbiler, men du henter den pokker fra MIN kommune også! Frekke lille *** ANYWAY! Pen bil, skal denne også bygges om slik du kan kjøre den? Siden han ikke har svart selv svarer jeg for han. Ja, den skal bygges om med håndgass/brems. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Kjedelig å ikke kunne kjøre den selv, ja. Biskop1: EDIT: Neste på todo-listen er en skikkelig felgrens og polering før 17. Mai. Endret 3. mai 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Du får dekket ombyggingen denne gang også? Hvordan blir det med den rullestol armen du snakket om på til den andre bilen, vil tro at det blir litt vanskeligere nå.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Nei, dette er andrebil - får bare dekt en. Stolen demonterer jeg og setter i passasjersetet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hvor mye må du ut med for å kunne kjøre den selv da? Og blir det ikke veldig tungvint å komme seg inn og ut av bilen? Må jo tross alt dra frem førersetet for å få pakka noe i baksetet.. (får jeg spørre hvordan dette gjøres?) PS: er ikke meningen å ta fokuset bort fra den fantastiske bilen! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 24k skulle de ha for å få inn et greit system. Kunne vært værre. Forstene krølles frem ved å dra i en spak. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Vet hvordan et forsetet flyttes, tenker mer på hvor du er mens stolen krølles sammen og puttes bak.. Men skal la den saken ligge =) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg skrev da passasjersetet, ikke baksetet Må bare ha den over midtkonsollen. Noen som har tips til hissig felgrens forresten? Disse trenger noe kraftig noe. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Ahhh! Tenkte baksetet når jeg leste Setet til høyre er jo reservert til en villig, myk og venstrehendt blondine! EDIT: Tok en tur til England, er tilbake nå Endret 3. mai 2011 av bIsk0p 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Men da er det jo ikke noe problem for da kan hun legge den baki for han Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Men da er det jo ikke noe problem for da kan hun legge den baki for han Oh you do have a point there son! 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Du vet! Er ikke så dum som jeg ser ut Adrian kan se om jeg har noe av den gode felgrensen igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå