Gå til innhold

Ny LapTop, trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg leter etter en laptop jeg kan bruke til normalt PC-bruk, surfing på nettet, jobber mye på mail, legger ut artikler og ser på småfilmer o.l. Her er mine spesifikasjoner:

- Rask (Jeg vil kunne åpne mine filer raskt, kunne holde flere nettsider oppe om gangen med rask hastighet)

- Stilig (Design er veldig viktig for meg, vil at PC'en skal se bra ut)

- Stillegående (Vifta skal ikke nå 100 DB. Det hadde vært fint også med en PC, der jeg kan selv regulere viften)

- Skjermkvalitet (Jeg ser mye på filmer og ønsker bra kvalitet og fargeoppløsning på skjermen, gjerne stor skjerm også, 15+ tommer)

- Grei plass (Disken skal være greit stor, i allefall over 200 GB, hvis det er mulig hadde det vært fantastisk med en Solid-state drive)

- Lyd (Jeg hører mye på musikk og ser mye på film, trenger bra lyd på PC'en.

- Kjølingssystem, kunne vært kult.

Pris: Jeg ønsker for det meste MASSE forslag, 5000-10000 kr.

Setter ekstremt pris på ALLE forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med denne?

Virker ikke som om du skal spille noe særlig så du burde vil klare deg med Intel HD Graphics 3000. Du kan selv velge deskel, i5/i7 prosessor, SSD disk m.m. Verdt å ta en titt:)

Takker virkelig! Men det er en til faktor som er viktig for meg... Er den stillegående?

Lenke til kommentar

Mye lagringsplass og SSD er ikke forenelig i én og samme disk (med mindre vi snakker Seagate momentus XT, som er en hybrid).

Et alternativ blir da å finne en maskin som enten støtter to disker som standard, eller der du kan bytte DVD-ROM med en ekstra disk (om du ikke trenger DVD).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...