ArSeNiC Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ja da har vi faktisk opprettet en hjemmesnikret server som kjører 24/7. Til nå har vi hatt griefere innom, tyver, hackere, og litt av hvert, men vi opprettholder et hyggelig miljø sammen med de som faktisk dedikerer litt tid til serveren =) Vi snakker engelsk i felleskanalen, og eventuelt norsk via /msg kommandoen. Vi har bygget og hentet ut alt fra grunnen, og bruker aldri give kommandoer til noe gratis. Trenger du noe? Så handle rundt etter det, eller bygg det sammen selv. Ja, vi er ganske strenge på at du leser gjennom reglene ved bruk av /rules , men du lærer faktisk hvordan du får hjelp også Stikk innom nettsiden (som er under utbygging) og sleng deg med på lasset :-D http://minecraft.buckfutter.no/ Alle er hjertelig velkommen til å stikke innom =) Mods vi kjører på serveren: Hosting on Bukkit. mcMMO Essensials EssensialsPlus WorldGuard MultiVerse AutoRepair PetitionSystem RealShop VirtualChest Ja det er visst flere også, men de kommer jeg ikke på i farta Join us and build! Lenke til kommentar
ArSeNiC Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Ja da har vi faktisk opprettet en hjemmesnikret server som kjører 24/7. Til nå har vi hatt griefere innom, tyver, hackere, og litt av hvert, men vi opprettholder et hyggelig miljø sammen med de som faktisk dedikerer litt tid til serveren =) Vi snakker engelsk i felleskanalen, og eventuelt norsk via /msg kommandoen. Vi har bygget og hentet ut alt fra grunnen, og bruker aldri give kommandoer til noe gratis. Trenger du noe? Så handle rundt etter det, eller bygg det sammen selv. Ja, vi er ganske strenge på at du leser gjennom reglene ved bruk av /rules , men du lærer faktisk hvordan du får hjelp også Stikk innom nettsiden (som er under utbygging) og sleng deg med på lasset :-D http://minecraft.buckfutter.no/ Alle er hjertelig velkommen til å stikke innom =) Mods vi kjører på serveren: Hosting on Bukkit. mcMMO Essensials EssensialsPlus WorldGuard MultiVerse AutoRepair PetitionSystem RealShop VirtualChest Ja det er visst flere også, men de kommer jeg ikke på i farta Join us and build! Ser ut som denne ble lagt ned gitt. For mye arbeid og for lite tid Vi kom langt!! Fikk bygget ut hele 3 verdener, og kjøpesenter og pixelart som det holdt! Takk til alle dere som var med! Om noen ønsker å overta driftansvaret, så send meg et pling... Lenke til kommentar
ustad96 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 hallo kan jeg få joine. har alldri grifet før og skal alldri gjør det heller. har hvert på 6-8 minecraft servere før denne, mitt minecraft navn er: ustad96 Lenke til kommentar
ArSeNiC Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 And we're back! Nå med MODS også :-D IndustrialCraft2 BuildCraft2 RedPower2 Kom å vær med igjen da!! =D Gå inn på http://minecraft.buckfutter.no/ for informasjon om mods du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå