Tryllekunst Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Har skaffet meg en gratis app som tar tiden og ved hjelp av GPS finner ut hvor langt eg løper. Regner ut kilometer i tmen osv. Appen heter Buddy Runner. Det eg lurer på er om denne bruken av GPS vil koste meg noe. Eg har ikkje noe sånt fri mobilbruk abonnement og er redd for å få en høy regning for datatrafikk. "Kostnader for datatrafikk kan tilkomme" sier en advarsel på telefonens instillinger når eg skal aktivere GPSen. Endret 2. mai 2011 av Tryllekunst Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Selve GPS-en, altså det som finner ut hvor i verden du er, koster niks nada. Jeg kjenner ikke til Buddy Runner, men du kan vel prøve å bruke programmet mens datatrafikk er slått av? Endret 2. mai 2011 av Khaffner Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Så GPS og datatrafikk er altså ikkje avhengig av hverandre takk for hjelpen. då er det på tide å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå