Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg lurer på om det er for sent og søke etter sommerjobb? Har glemt og søke. I morgen skal jeg ringe NAV og høre med dem. Og hvilken type arbeid kan en 16 åring ta som sommerjobb? MVH Isak Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det er aldri for sent, det er bare litt tregere jobber eller lengre mellom dem. Ring også kommunen, de pleier å ha noe, f.eks gressklipping og luking og gud vet hva. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvilke type jobber kan jeg få da? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Alt mulig rart: Eksempelvis butikk, kiosk, serveringssteder/kafè Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Okei. Hva bruker en 16 åring og tjene på en sommerjobb? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Du burde ikke være så veldig kresen med lønn, men vil tro at du burde klare å få 110,- per time eller rundt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Noen andre tips? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Kommunen, alltid kommunen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå