Håkki Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Hei Fikk idag en pakke fra komplett med Highpoint-Tech RocketRaid 2720 og en USB 3.0 PCIe 1x kontroller for å oppgradere min tidligere RocketRaid 3520. Installerte disse på hovedkoret. Når jeg skulle boote, startet ikke får jeg svart skjerm. Jeg kommer ikke gjennom hovedkortets selftest. Har stoppet få tre forskjellige POST tall. Hovedkoret har et kodedisplay for biosen. Denne har stoppet på 05 (som kan bety: 1: blank out screen 2:Clear CMOS error flag), 08 (tastatur sjekk) og etter at jeg clearet biosen stopper den hver gang på 00, som jeg ikke finner ut av hva betyr. Den skal stoppe på FF, når den laster windows. Har tatt ut igjen begge kontrolleren slik at maskinen er som den var, før og i virkende stand. Man samme resultat. Skjønner ikke hva som er galt. Idé? Spesifikasjoner: Windows 7 Ultimate Intel Q9550 Abit ix38 QuadGT 4x muskin PC2-8000 2GB brikker nVidia 7900GTX MIST 1000w Håkki Endret 2. mai 2011 av Håkki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå