toazty Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 https://prisguiden.no/liste/108959 kan noen se på det og gi meg en tilbakemelding. skal brukes til surfing, spill og en del videoredigering og CS5 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Ser bra ut! Du mangler jo cpukjøler da, med mindre du skal bruke kjøleren som følger med. Den suger ganske hardt though. Sånn fra en pirat til en evt. annen: Ingen kjøper windows. EDIT: Du trenger SSD!! Ta en titt HER på Hardwares anbefaling av SSD. Selv har jeg Crucial C300 60gb, og photoshop osv. er installert på den. Det går så det suser! Endret 2. mai 2011 av N1ko Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 lurte litt på om ssd også blir bestilt, men os bestiller jeg tror jeg. har vært sjørøver lenge nok nå men ser at komplett selger 2600K , men dem hra goså en som heter 2600 ( uten den k'en) som er hundrelappen billigere, er det noe forskjell? men blir kanskje en annen kjøler også ja, tenkte jeg ikke på. noen som kan anbefale meg en, det beste hadde vært en passiv kjøler, eller noen anbefalinger til en billig musestille kjøler? eller funker den orginale hvis jeg ikke skal overklokke Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Forskjellen mellom 2600K og 2600 er at K versjonen er klokkbar. Så har du tenkt å overklokke så går du for K versjonen. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 ahhh.. ok, takk for svar, den cpu'en er jo så klokkevennlig også at jeg muligens prøver det litt ut, Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Cooler Master Hyper 212 Plus Er en OK kjøler Endret 2. mai 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå