caprize Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Heisann. Hadde no problemer med BSOD og fant ut at det var minne som foresaket det. Derfor kjørte jeg Memtest86. Jeg testet først den ene brikken og fikk 2 errors, men når jeg tok den ut og satte inn den andre for å teste den fikk jeg ikkeno signal til skjermen og dram_led på hovedkortet lyste rødt. Har sjekket at alle kabler sitter godt, og prøvd rambrikkene i alle slotsene. Har 2x2gb corsair xms3 og asus p8p67 hovedkort Det jeg lurer på er om det er hovedkortet det er noe galt med eller om det bare er rambrikkene. Har ingen andre maskiner å få testet rambrikkene i. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 høres ut som du har 1 løen rambrikke og en som er helt død, har du noe annen ram å teste med? Lenke til kommentar
caprize Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Har kun de to corsair brikkene og ingen av dem funker :/ Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Evt. noen du kan låne av? hvis du er fra Drammensområdet har jeg en brikke liggende. Lenke til kommentar
caprize Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 skal høre i morgen om det er noen jeg kan låne en brikke av. Hvis det ikke er det er det mulig jeg kjøper 2 nye brikker og tester de. Virker som det er den letteste løsningen, og man kan aldri få nok ram 1 Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 skal høre i morgen om det er noen jeg kan låne en brikke av. Hvis det ikke er det er det mulig jeg kjøper 2 nye brikker og tester de. Virker som det er den letteste løsningen, og man kan aldri få nok ram hehe sant nokk, har selv 4x2gb ram Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har kun de to corsair brikkene og ingen av dem funker :/ Hvis du har kvitteringen, så er det livstids garanti på Corsair minne. Ta en tlf. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
caprize Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Fikk testet noen andre ram-brikker i dag men fungerte ikke nå heller. Er vel hovedkortet det er no galt med da, så har vel ikkeno annet valg enn å sende det tilbake. Men takk for all hjelp Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg har samme rambrikker, og hovedkort Caprize. Veldig rart dette, jeg får bootet noen ganger men dette fører til bluescreens etterhvert. Er det på komplett du har kjøpt hovedkort og rammen? Si ifra om du får sendt tilbake samme varer uten kostnad Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Du har forsøkt å trykke på Mem OK knappen? Lenke til kommentar
caprize Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Jada, har prøvd å trykke på Mem OK knappen. Den begynner å blinke og går tilbake til å lyse hele tiden etter en kort stund. @ bekimc. Kjøpte varene på Dustin home. De sier at jeg kan sende varen til dem, og de skal teste og reparere, eventuelt sende ny vare til meg. Hvis det viser seg at det ikke er noe feil med den må jeg ut med 250 kr + moms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå